Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i påska?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo hadde store planer om å dra på tur til familien på farsiden min i påska. Hadde fått bytta bort de vaktene jeg hadde på jobb, og det hadde jeg streva lenge med. Men så plutselig gikk vaskemasina til h******e idag!!! Hvor typisk er det da!!

Så 4000,- av lønninga mi idag gikk med til å dra å kjøpe ny maskin. Jeg er student, så det er ikke så alt for mange penger til overs hver måned da. Men måtte jo ha ny maskin, og dermed ingen påsketur! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk at sånne ting skal ryke når det passer minst. Men du kan få en god vaskemaskin til 3000,-, da sparer du 1000,- ihvertfall... :-)

 

Vi skal forøvrig bare være hjemme, skulle gjerne hatt et sted å reise til. Men ingen i familien har ingen hytte, og det er for dyrt å leie.

Vi hadde hytte en gang og den savner jeg veldig.

Savner de deilige morgene med god frokost, radio, sola, sette skia på beina og bare suse avsted med kakao på termosen. For så å komme hjem med roser i kinnene og godt utmattet etter turen......

 

Gratis å drømme....heldigvis :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være hjemme og bli helt frisk fra forkjølelsene og bare slappe av :o)

sove leeeeeeeeenge.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på hyttetur med noen venner fra torsdag-fredag...

 

så drar vi på hytten til mine foreldre fra fredag-mandag... de er bortreist, så vi har den heeeeelt for oss selv...

 

Tuppas (3 år) første ordentlige hyttetur.. det blir kos..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove leeeeenge hørtes digg ut. Det er lenge siden. Har en turbo 3 åring som egentlig skulle hette Emil, spør du meg.

Nå har jeg fått nok av å våkne til et bomba kjøkken med søl fra 18 egg, blandet med krydder, sanasol, tran, ja you name it...så nå har vi satt en lås-krok på kjøkkendøra.

Er litt treig om morran, så det er jo min egen feil at det er blitt sånn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min drar på hytta til mine foreldre denne påsken som alle tidligere påsker i mitt liv.Den ligger på ca.950 m.o.h med masse oppkjørte skiløyper....og vi er utrolig glad i å gå på ski,så det er like perfekt hvert år.Må jobbe litt på hytta også,fordi det ene badet skal pusses opp,så det blir en kombinasjon av laaange skiturer og litt "kose"-arbeid.

Ønsker dere en aller tiders påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå setter jeg kursen mot fjell og hytte og ski og alt det som hører påska til:-) Gleder meg noe aldeles enormt!!

Men har hatt bypåske, sydenpåske, ingenpengerpåske, hjemmepåske, vedsjøenpåske, hjemmehosmammaogpappapåske, nettoppblittalenepåske, solpåske og massevisavsnøpåske tidligere... Så det blir jo spennende å forsøke noe nytt, hehe:-)

 

Lykke til med prøvinga, jeg går og venter og er veeeeldig spent:-) og ha en god påske jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme og ha sex, hihi ;-) El nårtid som helst nå, så her blir det å være sammen med familie og kose oss hjemme! Tror det blir en flott påske selv om vi ikke skal bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...