Gå til innhold

kan noen se på denne? Hvor ofte ville dere hatt sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det står på eggløsnings-kalkulatoren at min fruktbare periode er 11.4 - 16.4. Egglønings 14.4.

 

Lekte påskeharer i dag. Jeg lurer på når dere villa ha fortsatt å hatt sex? hver dag? annenhver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to gangene vi hadde sex hver eneste dag rundt eggløsning, dvs ca tre dager på rad har det klaffet for oss, men desverre endte siste i SA i uke 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare sex annenhver dag - kommer helt an på sædkvaliteten. Er den normal så kan du ha hver dag - hvis ikke så kan du ha annenhver dag. Men uansett så lever jo sæden noen dager inni deg så det er egentlig ikke vits med hver dag - og da får sæden 1 dag til å bedre seg innimellom hver økt :o) Mindre utvannet da ;o)

 

Jeg pleide å planlegge at det ble annenhver dag, men at det ble sex dagen før EL datoen - så var man sikker. Sannsynligvis for sent å gjøre det på dagen. Helst annenhver dag uka før og uka etter - itilfelle EL ble forsinket...

 

Har lest at EL pleier å skje i 14-16 tiden på ettermiddagen og det tar sæden 10 timer å komme seg til egget - da er det bedre om dere har gjort det litt før slik at den får hvilt seg og er sterk nok til å brøyte seg gjennom egget. Er ganske tykt skall for den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...