Anonym bruker Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Det står på eggløsnings-kalkulatoren at min fruktbare periode er 11.4 - 16.4. Egglønings 14.4. Lekte påskeharer i dag. Jeg lurer på når dere villa ha fortsatt å hatt sex? hver dag? annenhver dag?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 De to gangene vi hadde sex hver eneste dag rundt eggløsning, dvs ca tre dager på rad har det klaffet for oss, men desverre endte siste i SA i uke 5.
Chiquita Bananas Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Vi hadde bare sex annenhver dag - kommer helt an på sædkvaliteten. Er den normal så kan du ha hver dag - hvis ikke så kan du ha annenhver dag. Men uansett så lever jo sæden noen dager inni deg så det er egentlig ikke vits med hver dag - og da får sæden 1 dag til å bedre seg innimellom hver økt ) Mindre utvannet da ;o) Jeg pleide å planlegge at det ble annenhver dag, men at det ble sex dagen før EL datoen - så var man sikker. Sannsynligvis for sent å gjøre det på dagen. Helst annenhver dag uka før og uka etter - itilfelle EL ble forsinket... Har lest at EL pleier å skje i 14-16 tiden på ettermiddagen og det tar sæden 10 timer å komme seg til egget - da er det bedre om dere har gjort det litt før slik at den får hvilt seg og er sterk nok til å brøyte seg gjennom egget. Er ganske tykt skall for den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå