Gå til innhold

møter alltid kvelden opptimistisk og tenker; Tenk om det skjer i natt!!!!!


lilleputt

Anbefalte innlegg

men om morgenen har det jo ikke skjedd noe, og jeg blir jo litt skuffa!!

 

jeg har så lyst å møte den lille babyen var...

det er så lenge å vente fram til termin, og særlig det å tenke på at man kanskje må gå over... her på disse sidene sluker jeg til meg alle innleg som begynner med" tror det er noe på gang her...!!" har så lyst å snart komme i den situasjonen selv.

jeg er ikke spesielt lei av graviditeten. jeg koser meg med magen, men sover aldri lenger og blir slitnere og slitnere og mer og mer spent. jeg grugleder meg til fødselen. men kjenner at jeg blir mer og mer redd for smertene også...

 

puh.. godt å få luftet tankene litt...

 

i natt tror jeg lille gutten vår kommer....(-; (lov å håpe i natt igjen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg tenker akkurat som deg, men skal jeg gi deg et godt råd må det være å forberede deg på 14 dager overtid. Da blir du ikke skuffet når terminen kommer og ingen baby.... Er noen dager på overtid selv og det er kjipt. Var så sikker på at jeg skulle føde før terminen....

Men lykke til for oss begge i natt, må disse bebisene komme å hilse på..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så godt hva du mener. Har så mye kynnere og verking om nettene nå og tenker hver natt: Nå starter det. Men så gir det seg utover morgenkvisten og jeg blir så skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også!!! Tenker hver kveld at "i natt skjer det sikkert noe", men våkner like skuffet hver dag...Har egentlig forberedt meg på overtid hele tiden, men er like utålmodig allikevel...prøver å tenke at innen 14 dager har jeg vel blitt satt i gang, men det er bare en mager trøst når jeg er så utålmodig som jeg er nå...orker ikke vente lenger...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også!! Kanskje i natt??

 

Men tror ikke jeg må ha for store forventninger...er førstagangs og det er fortsatt 13 dager til termin, pluss kan nok regne med litt overtid...

 

Så vi får bare smøre oss med tolmodighet..

 

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ER en tolmodighetstest dette her!!!

 

jeg fødte IKKE i natt heller=(......!!! ja ja... en ny dag, nye muligheter!!!!

 

det er i allefall superspennede å lese her om folk som er i gang eller har født!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...