Gå til innhold

April: NOEN HØYGRAVIDE IGJEN HER??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Må bare gratulere alle som har fått en liten prins eller prinsesse. Men er det flere høygravide igjen her inne?virker som om at alle har født..Er så missunnelig og utålmodig no.. 4 dager igjen til termin, å det begynner å bli slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

Joda, jeg er her enda.... Skal ha keisersnitt på tirsdag, så nå nærmer det seg.... hvis det ikke blir før, som jordmor sa i går... kjenner at jeg er utålmodig etter å møte han og at jeg gleder meg til å få tilbake litt mer energi til resten av familien ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er også fortsatt her. Er 4 dager over termindato. Så eg berre venter og venter. Men ifølge jordmora må eg rekne med å gå ei stund til. Men innen 2 veker skal no barnet vere her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er her fortsatt, 12 dager igjen til termin,,, men blir igangsatt pga stort barn den 20.april... så nå håper eg berre på at noe skjer før den tiden...

Var til kontroll på mandag og da var h*n blitt ca. 4,3kg.... passelig stort så nå må denne kroppen min komme seg igang og føde snart.

 

God påske og masse lykke til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt. Termin om 11 dager og førstegangsfødende så det er vel veldig normalt. Etter en prat med jordmora i går, så må jeg nok belage meg på overtid fikk jeg beskjed om selv om vesla lå godt ned i bekkenet og hodet festet...

 

Uansett lykke til alle dere jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dager igjen og rimelig lei. Hadde vært så greit å føde nå som mannen uansett skal ha noen dager fri pga. påske. Så slipper han å ta ut fri uten lønn. Men neida, skjer sikkert ingenting på noen uker her... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda desveere:) Termin om 2 dager så håper ikke det blir så lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym. Hvorfor anonym foresten? Iallefall er jeg i samme båt som deg og de andre som har svart deg her. Jeg er enig med deg om at det virker som "alle andre" med lignende termin dato allerede har født. Mange av de jeg har blitt "kjent med" på bim har allerede født sine små prinser og prinsesser. Jeg innrømmer at også jeg blir misunnelig :-)

 

Vel, godt å se at det er flere med meg som venter. Jeg har menstermin 1504 og ultermin 1704. Altså fem dager igjen....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja.. Er her jeg.. kjempeklar for å få ut lillen i magen nå! hehe, er superoptimistisk hver kveld når jeg legger meg: "I natt MÅ det være min tur", for så å bli like skuffet når jeg hver dag våkner uten at noe har skjedd. Jaja.. Min tid kommer vel forhåpentligvis snart :-)

 

Vi får prøve å backe opp hverandre så godt vi kan i tiden vi har igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18 april og er fortsatt her. Har følelsen av at alle andre (familie, venner) er mer utålmodig med å få den lille til verden enn jeg..

 

Jeg storkoser meg med stor mage og det å kjenne bevegelsene. Litt trist å vite at dette absolutt er sistemann.. (nr. 3) + at samboer har to fra før.. :-)

 

Gratulerer til alle dere som har født og lykke til til alle dere andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, flere som begynner å bli utålmodig. Har termin på Lørdag. Ettersom dette er nr 2, så hadde jeg håpet at hun skulle komme før termin, men det er jo slett ikke sikkert. Storebror er på hytta med mormor og morfar, og vi 2 går her hjemme og venter i spenning.

Nå må det skje noe snart!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...