Gå til innhold

alle som vurderer quinny; se på denne vogna!


barbamamsen

Anbefalte innlegg

finn kode; 7304873

dette er den unike quinny formula som det er meget vanskelig å få tak i. dette fordi ny pris på den er så dyr.

denne prisen er ikke høy for ei slik vogn. jeg har samme vonga bare at den er rød. veldig mange finesser og mye mye mye finere enn comforten.

kjøpt til en bag og du har ei drømmevogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på denne vogna før, da ville hun ha 3800 for den... Dette må jo rett og slett være et røverkjøp!

Vi enda på en one tree hill urban jungle, men hadde vi gått for quinny ville jeg absolutt slått til på denne!!!

Det er fantastiske vogner, har prøvekjørt den. Mye bedre en comforten, og som nekiram sier over her: Veldig vanskelige å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke finesser? Finner ikke noe info om denne på quinny sine sider. Kan sittedelen snues? Full liggestilling? Ruster den? Blir den like flat som comforten når den legges sammen med sittedelen på? Hvordan fungerer hjulet når det er tilting? Kan den snues like lett som comforten som har 360 graders rotasjon? Og hvis du har mer info, er det bare til å komme med det;o) Må vite så mye som mulig, så snart som mulig, hvis jeg skal kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner ikke info fordi den er gått ut av produksjon. Ble for dyre. Har ikke vognen, men det har naboen. HAr sett på disse vognen, og kan gi noen svar:

-Sittedelen kan ikke snus.

- fotbrettet kan ikke reguleres

-Hjulet kan ikke snus 360 grader, men svinger litt til hver side, så den er god på ulendt terreng + at den svinger bedre enn fast hjul

-tror det er full, eller iallefall bortimot full liggestilling.

-Tror ikke den ruster

-fantastiske fjæringer, refleks ved bakhjul, håndbrems, kulelager i hjulene, skivebrems

-VELDIG stabil og god til å være trehjuling, mye bedre enn nye comforten

-tror den blir omtrent som comforten sammenlagt, er iallefall ganske lik størrelse oppslått

-veier 14 kg

-masse lommer +diverse på kalesjen

Ta kontakt med selger på finn.no, hun kan gi masse svar. Fikk svar på alt jeg lurte på, raskt svar (har sett på vognen, men endte opp med one tree hill urban jungle).

 

Vognen skal være fint brukt, kjøpt i mai -05 så vidt jeg husker... Noen nyere vogn av denne modellen tror jeg det er vanskelig å finne. Sjelden i Norge.

 

Har kopiert omtale av samme vognen fra en annen annonse, kanskje det kan hjelpe litt:

 

her er vognen som er omtalt som barnevognenes rolls. -en drøm å trille

-alu. understell.

-lettmetallfelger -5 eiker

-regulertbar svingbar forhjul,tas av med svivel.

-automatic safe steering.

-heldempet fjæring på bakhjul

-lufthjul-løsnes med en knapp.

-fotpedal...fotbrems-rød utløser-sort

-håndbrems

-ringeklokke

-reflekser på ramme samt tilbehør.

-lommer bak,på siden og på kalesjen med glidelås

-mobil lomme med borrelås

-solid og stødig sikkerhets ramme

-fotbrett

-netting for innsyn og lufting

-håndgrep for omgjøring til cabriolet-3 sekunder

-5-punkts sele som og har gjennomføring ifotposen.

-regulerbar rygg i sittestillin-etthånds klype.

-liggestilling-2 klips på siden.

-regulerbart håndtak

-sammenleggbar på 4 sekunder .grep på stangen

-avtagbar nakkepute

-avtagbar sittepute

-stort lasterom

 

Flere bilder av en akkurat lik vogn, men 2004 modell kan du se her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7218994&sid=4ahttqpjQ308115&pos=2&tot=4

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...