Gå til innhold

Herreguud for en drittside dere gjør det til................


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med dere da som roper på "superblomst"????????? Dette var jo en spennende side før, men nå er det ikke rom for annet enn "spå meg", "spå meg"....idioter!!!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Assa, det er greit du ikke synes denne siden er noe spennende mer. Men du trenger ikke kalle alle andre som bruker siden på denne måten for idioter, og attpåtil signere med "anonym"!

 

Kan du ikke heller komme opp med noen forslag da som kan gjøre siden mer spennende?

Lenke til kommentar

Marianne84:

Helt enig med deg....Ser at enkelte bare må rakke ned eller klage på alt.. Helt enig med deg. start en eaen diskusjon da---Man gjør det ikke mer inntresant enn man gjør det til selv....'Til annonym.:

 

Noen synets slikt er inntresant, så la dem få ha den innteressen i fred--Du rister vel på huet osv. men enkelte av oss syents faktisk det er moro å høre om hva disse spådommene sier..Så får du la oss være ifred,, og ha inntressen i fred , så kan du finne på noe aent.Ingen har vel tvunget deg inn hit på disse sidene vel..?++

Ang superblomst: så at noen ba oss la henne være ifred..

tror nok hun klarer fint å si ifra selv jeg da...Vi har kun spurt om hjelp på noen spørsmål, da er det vel opp til henne å velge om hun vil svare eller ei..

Respektere andre og la folk ha sin egen mening...

ha en fortsatt fin kveld.....

 

Lenke til kommentar

Litt enig i at det kan bli mye spåing. Selv har jeg også bedt om å bli spådd og synes at det er spennende. Men det hade vært morsomt og snakket litt rundt tema gutt jente også. Om hvilke forhåpninger vi har osv. Synes at dersom det er forslag til endringer bør forekomme litt mer saklig, en å fortelle hva andre er osv- blir litt tåpelig.Idioter og slikt blr litt slett omtale av andre. Men jeg kaster balen og spør på neste innlegg hva det er vi ønsker og evt har fra før av barn ? Bli med på det da dere.

Lenke til kommentar

Enig med anonym jeg...Burde vært en egen tråd for det superblomst og andre spåfolk driver med. Finn deg en annen side sier en av dere...dette pleide å være en veldig spennende side for et par år siden, og det heter faktisk "gutt eller jente" og da skal ikke spåfolka drive alle andre ut!

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...