Gå til innhold

Dag 5 i syklusen og...


Alves

Anbefalte innlegg

da sitter jeg her med en kopp SALVIE-TE,(som forövrig smaker helt pyton,etter min smak)..Den skal trues ned...alt sammen...samboer er "tömt",noe som ogsaa skal foregaa paa dag 5..saa naa er det bare aa starte med nytt friskt mot..

 

Hvor mange her inne har prövd denne starte dag 10 greia og og fortsette annenhver dag i en uke?Vi har forsökt,men det gaar ikke alltid som planlagt,fordi naar vi har lyst har vi lov,saa dette med annenhver dag kan bli litt kronglete noen ganger..

Men denne gangen faar vi bare holde oss i skinnet naar lysten kommer,saa faar vi se hva som skjer..

 

paaskeklem til alle sammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Vi har fulgt "oppskriften" nå ;o)

Må innrømme at det har vært et svare strev og noe krampeaktig, men vi har fått det til annenhver dag...hihi... Vi har nemlig vært superslitne, og sovnet på sofaen hver kveld i to uker nå.

Men begge har vært fast bestemt på å gjennomføre, og det er greit bare man kommer igang ;o)

 

Kos deg med teen din da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe, kjenner meg veldig igjen! Vi begynte med 5 "tømming" frie dager. og var på dag 10 i går. Har begynt prøvingen igjen, men det er liksom litt annerledes nå som jeg bare vil bli befruktet;)

 

Håpe, håpe.....så er det den laaaaaange ventingen igjen til IKM.

 

GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant fort ut at det ble litt for mye pes med annenhverdag prinsippet - i hvert fall når du har barn fra før (har en sønn på 8 mnd). I stedet prøvde vi å gjøre som da vi ble gravide med junior, vi hadde sex tre dager på rad rundt eggløsning. Dette fungerte bra, men endte desverre i SA i uke 5, så nå er det på'n igjen... :o)

 

Lykke til og god påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheehe......skulle prøve det sist måned, og fikk en støkker da det gikk opp for meg at sambo "lurte" meg til sengs 3 dager etter !!!

Han visste ikke om 5 dagers sølibatet sitt....

Så da gikk det i vasken og klarte å presse inn ca. annenhver dag til EL...var litt fjern denne gangen og glemte nesten å ha sex.

Og det klaffet for oss allikevel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...