Gå til innhold

Se hva eg fant på nette!! gratis prøver fra Apotek1 - BESTILL


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Må bare si det til dere her inne og. gratis babypakke fra Apotek1

 

www.apotek1.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra!

tror dere de er veeldig strenge på den 3 mnd før termin,jeg har 3,5 mnd til termin,og vil hente den nå,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, ikke så veldig strenge med meg ihvertfall. Jeg hentet pakken for én måned siden, og jeg har temin 5. september! Det er jo lov å prøve seg. Må innrømme at jeg var litt utålmodig + at jeg var redd kampanjen er midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket vœre innlegget ditt har jeg endelig fått bestilt den pakka jeg har hørt nevt tidligere jeg og. Bor i utlandet, men kommer tilbake til Norge om 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte til meg fra Foreningen for krybbedød selv om jeg ikke har bestilt noen pakke. Så det er nok heller noen andre som har gitt fra seg listene med navnet til gravide på.

 

Svigerinnen min jobber på apotek, og hun sier at de registrerer det kun i sin database, de gir ikke opplysningene til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne å sjekket det nå...Ser ut som det var en kampanje og at den er over, for finnes ikke noen steder man kan bestille det nå tror jeg. Jeg fant ikke noen....linken med babypakken er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei du trenger ikke det... vi har heller ikke printer,noterte det nr som sto der og tok med, men når jeg kom på apoteket måtte jeg fylle ut en annen lapp bare... kjekke ting som følger med den pakken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte ikke bestille på nette.. jeg gikk på apoteket og skulle kjøpe hudkrem og da spurte hun bare om jeg hadde fått sånn og sa spurte hun når termin var og så måtte jeg fylle ut et sjema så fikk jeg.. men hun trodde jeg var dagsventende

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har samme pakken inne på nettsidene til

 

alliance apotek

vitusapotekene

 

og sikkert flere andre også

det er den samme pakken og man får bare bestilt den ett av stedene,

eller som hun over sier så får man den hvis man kommer med stor mage på apoteket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...