Gå til innhold

Se hva eg fant på nette!! gratis prøver fra Apotek1 - BESTILL


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis det er babypakken så registrerte jeg meg - og på kvitteringen så står det at jeg ikke får henta det før 3 måneder før terminen eller 3 måneder etter babyen er ute...

Står registrert terminen som man legger inn....

Ble snurt - hadde håpet på å hente en slik pakke med en gang..

 

Kult nick - det er det jeg kaller mora mi :o) Hun fant på det og signerer med det og jeg sier det til henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS linken virker ikke. Gå inn på www.apotek1.no og så ser du hva du skal klikke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestillt. Får bare håpe at jeg blir gravid snart da, slik at jeg får hentet denne pakken :)

 

takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Takk for tipset!

Får kanskje legge en pute på magen og bestille den nå. Tilbudet er sikkert borte innen jeg blir gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha....vurderte på om jeg måtte fikse litt på magen fordi de kan jo se at jeg ikke skal føde i juni ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jaaa - det var en god ide og gi beskjed at jeg var så dårlig at jeg ikke kunne hente den selv...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheheh...må bare le! For noen luringer som er her inne;) Hahhahaah...pute under skjorten og en tur på Apoteket!! Hehehehhehe, ja hvorfor ikke?

 

Godt poeng med å sende mannen....stakkars menn. Har sånne premenstruelle-vil-bli-gravid-jenter som chatter med likesinnede på nettet. Tror ikke alltid det er like lett å forstå seg på oss;))

 

Gode klemmer S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fint tilbud.Men husk at sammen med at du takker ja,så aksepterer du også at alle personopplysningene reg.hos de nevnte leverandører og firma.

 

jfr.:"Ja takk!

Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Wegener. Jeg herved hermed at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling".

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...