Gå til innhold

Se hva eg fant på nette!! gratis prøver fra Apotek1 - BESTILL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis det er babypakken så registrerte jeg meg - og på kvitteringen så står det at jeg ikke får henta det før 3 måneder før terminen eller 3 måneder etter babyen er ute...

Står registrert terminen som man legger inn....

Ble snurt - hadde håpet på å hente en slik pakke med en gang..

Kult nick - det er det jeg kaller mora mi :o) Hun fant på det og signerer med det og jeg sier det til henne....

Annonse

heheheheh...må bare le! For noen luringer som er her inne;) Hahhahaah...pute under skjorten og en tur på Apoteket!! Hehehehhehe, ja hvorfor ikke?

Godt poeng med å sende mannen....stakkars menn. Har sånne premenstruelle-vil-bli-gravid-jenter som chatter med likesinnede på nettet. Tror ikke alltid det er like lett å forstå seg på oss;))

Gode klemmer S

Ja,fint tilbud.Men husk at sammen med at du takker ja,så aksepterer du også at alle personopplysningene reg.hos de nevnte leverandører og firma.

jfr.:"Ja takk!

Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Wegener. Jeg herved hermed at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling".

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...