Gå til innhold

lang ventetid i danmark?? noen som har erfaringer om prøverørsbehandlig i danmark?


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om vi kanskje skal ta turen til danmark i sommer, og kombinere ICSI og ferie.. Om det lar seg gjøre, og om det er bra og dra dit

 

er det å anbefale?

 

koster det mindre?

 

hva er deres erfaringer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hvis du sjekker siden til nordica.org, så har de prislister og alt du trenger å vite der!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært inne å lest, men skulle gjerne ha lest litt om egne erfaringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i gang med behandling på Ciconia Århus og så langt har erfaringen bare vært positiv. De har ingen ventetid, du kan starte når det passer deg. De er svært imøtekommende, svarer raskt på mailer.

 

Jeg har ikke vært i Danmark ennå, så mine erfaringer er bare på forberedelsesfronten, men har hørt svært mye positivt om den behandlingen du får når du er der også.

 

Det koster noe mindre enn ved private klinikker i Norge.

 

Så fra mitt ståsted, så langt jeg har kommet i prosessen, er det absolutt å anbefale. Her er en link til deres websider, så du evt. kan sende de en forespørsel: http://www.ciconia.dk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det varmeste anbefale Ciconia i Århus! etter 3 mislykka forsøk i Norge, satt det på første forsøk i Danmark. Er 8+1 i dag.....

Tidlig ennå da, men håper jo at det skal gå bra nå! har aldri kommet så langt noen gang, så det beviser hvertfall at jeg kan bli gravid!!!

 

Kjempehyggelige sykepleiere, og overlegen Karsten er også veldig hyggelig!

 

God påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...