Gå til innhold

Ikm uke 15, hvordan går det?


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Har dere noen tegn på noe?

 

Her er det bare ømme pupper, har liten tro på denne pp gitt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Ingen tegn her heller. Ikm til lørdag. Kjøpte test i sta, ble uvel nå i kveld, men tror det er fordi jeg gruer meg... Ganske sikker på at jeg ikke er gravid jeg også ja. Når har du ikm og når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symtomer. Har hatt stikinger i magen. Tok en test mandag som var veldig svakt +. Tar en ny test i morgen eller torsdag. ikm på lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det trått.... ingen andre symptomer enn hva som kan være halsbrann.... stikninger/drag i magen, oppblåst, en smule halsbrann, luft i magen, småkvalm, ømme pupper, litt uren hud... jah... noe mer? Veeeeldig humørsvigninger.. hormoner? hehe

 

tør ikke håpe på noe særlig i denne pp..

 

har null forhåpninger.. klar for å gå inn i 3.pp jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper, og kvalmebølger. Testet svakt positivt på mandag, men HELT negativt i går. Prøvde å legge godviljen til, men den var så hvit så hvit gitt. Samme merke som om mandagen, kan tro jeg ble skuffet. Nå er det vel bare nerver som ligger bak. Huff, denne ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

Skuffet jeg også. Jeg testet negativt i dag tidlig. Ingen en eneste antydning til et pluss-tegn en gang! Så jeg har liten tro på at denne første prøvingen har klaffet. Så nå er det vel bare å vente på tanta og finne ut hvordan syklusen min er. Når jeg fortalte det til sambo i dag tidlig mente han på at det bare var å prøve igjen, helst med en gang. Hehe, men nei da. Lurer ikke meg så lett. ;)

Skulle så gjerne ønske jeg hadde hatt noen symptomer, som dere andre, men min uvelhet gikk over i dag tidlig, etter at testen var tatt og jeg fikk tatt meg en laaang dusj. Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mente selvfølgelig at mine symptomer kunne likesågjerne ha vært PMS...

 

for det er ganske så likt...

 

men om jeg legger godviljen til, så kan det være graviditetssymptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikm påskeaften og tester etter ikm jeg.

Skal reise bort noen dager i Påsken så da får jeg andre ting å tenke på. Har tenkt sånn at jeg ikke får gjort noe fra el til. Kommer TR så kommer ho og omvendt.

Spennende å se til lørdag:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold humøret oppe, det er fortsatt noen dager igjen:-)

 

Når jeg var gravid så testet jeg først positivt etter ikm, så det finnes håp der ute",)

 

Krysser fingrene for deg jeg:-)

 

God påske, håper du får et stoooooooort påskeegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, takk for det. :) Kanskje det allikvel er håp denne perioden. Hadde vært moro.

 

Krysser fingrene for deg også! God påske!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...