Gå til innhold

Om det skulle klaffe denne pp-en, hva blir termindatoen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde eggløsning 1.4, så da blir det 25. desember. Hehe, ser for meg å ligge alene på føden på julaften. Får vel håpe det drøyer til 1.januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke sikekrt pga SA, men dersom EL kommer tilbake på vanlig tid får jeg termin ca 9.januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi er så heldig og det klaffer denne gangen så blir terminen 8.januar. Så spennende.. Håpe-håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vi skulle være så heldig at det klaffet denne gangen så blir terminen 3.jan følge bim sin terminkalkulator. Så det er bare å krysse fingrene og håpe :)

Lykke til alle sammen og ha en kjempe god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, sjekket på terminkalkulatoren for noen dager siden. Hvis spira sitter denne pp vil jeg få menstermin den 06.01.07 :-)

 

Fikk tlf av søstra mi i dag som sa hun hadde drømt om tvillinger i en mage, men det var litt usikkert hvem som var gravid. Håper inderlig hun har drømt om meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det skulle klaffe denne PP,som ikke hadde vaert noe for tidlig ihvertfall...saa blir terminen 14.01.2007...Höres ut som er kjempe bra dato aa ha bursdag paa..hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ifølge bim sin termin kalkulatoren så blir terminen 01.01.2007, og ifølge babyverden sin så blir det nyttårsaften:) hehe. Håper isåfall den holder seg inne til neste år jeg da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...