Gå til innhold

Sammenheng med el og symtomer før mens???


3 gang

Anbefalte innlegg

Heisan jenter

 

Denne mnd her har vi ikke prøvd, vet ikke om jeg har hatt el heller, har ikke testet, men ingen murringer i siden som jeg har hatt før. Forrige syklus hadde jeg el og var veldig øm i brystene uken før mens. Nå hadde var det ingen ting, men mensen kom når den skulle. Er det forskjell fra mnd til mnd??

Så nå er jeg klar igjen tl å prøve, blir nok litt el testing igjen. Klarer ikke å holde meg altså.............blir litt irrasjonell og ser at mange bruker lang tid på å bli gravide. Tør ikke hoppe over mer, ( det er jeg som skulle gifte meg snart)

 

Noen som har opplevd noe lignende??

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er med andre men jeg er aldri øm i brystene før mens jeg...de gangene de har vært ømme har de vært virkelig ømme og da har jeg vært gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gyda =)

 

Min erfaring er i alle fall at symptomene er forskjellig i de ulike syklusene. Syns ikke jeg har hatt en eneste lik syklus når det gjelder symptomer. Derfor lurer jeg stadig vekk meg selv, og tror at nå må jeg vel være gravid..? Men neida..

Eneste jeg har merket meg er at jeg kun har kraftige el-symptomer annen hver gang, så jeg har jo begynt å lure på om jeg har el bare annenhver sykus... Jeg har ikke brukt el-tester nå i det siste, orker ikke alt dette peset..

Tror at en lett kan "overse" en el også med disse testene, da en må treffe akkurat.. Leser om andre her som tester negativt om morgenen, for så å få en positiv test om kvelden... og da er det jo lett å misse en da.

Nei, jeg holder meg nå til å ha sex annenhver dag i den mest aktuelle perioden. Denne gangen starter jeg på dag 8 (det vil si egentlig i går kveld på dag 5, men det var fordi vi hadde lyst...!!!! Hurra!) og så holde på annenhver dag i ca. to uker. Så får vi se =)

 

Lykke til da Gyda =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig ømme bryst ca en uke før mens.

Når vi ble gravide med lille prinsesse var de ikke lengere ømme og jeg gikk tre dager over tiden, for jeg kjente ingen ting. Vi hadde da prøvd i et år, min samboer løp for å kjøpe test og den var positiv :)

Det er nå tre år siden. Men jeg trodde hele tiden at jeg var gravid hver gang jeg skulle ha mens p.g.a. at mine brystere var ømme, brukte en masse penger på tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gyda!

Enig med flere her,,,, veldig ulike symptomer fra gang til gang!

Lett å la seg lure av det! Vet ikke om det har noen sammenheng med el, men det er jo faktisk ikke hver mnd man har el heller. Tror kanskje alt blir litt rart i og med at vi er så opphengt i å kjenne etter hvert minste lille tegn.

Synes du er smart som ikke hopper over noen pp. Hvis du blir gravid så er det vel bare en enda større lykke å gifte seg! Du må avstå fra alkohol på bryllupsfesten riktignok, men du kan være i lykkerus isteden!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

 

Takk for gode tilbakemeldinger, og ja jeg kommer nok til å prøve denne runden, jeg får som nevnt før med meg utdrikkningslaget, og det gleder jeg meg til, om det ikke blir noe alkohol på brylluppet gjør det ingen ting, drikker ikke så mye til vanlig heller jeg,så det er lite viktig. Men en liten hemlighet i magen hadde gjort seg........kommer nok til å satse på annenhver dag som deg ia 69, tror jeg har litt samme el type som deg, merker det godt annenhver gang. Så det skulle vel tilsi at jeg får litt kraftigere el denne mnd. Er vel på sisite dag med mens nå, så jeg kjenner jeg gleder meg til å prøve igjen. Så da er vi på samme runde igjen med spenning........

Vi reiser noen dager på påskeferie fra i morgen, så da blir jeg uten nett, får vel holde ut selv om det er litt hardt...........blir spennende å se om det har skjedd noe spennende her inne da.

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...