Gå til innhold

Så da prøver vi igjen...


Nilena

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen her husker meg...hadde for ca tre år siden nicket tupsi78...da var jeg gravid med min nåværende yngste... Har også en sønn på snart 9 år fra et tidligere forhold.. Lillefrøkena blir 3 i oktober, og jeg har ønska meg en til over et år nå..men skifting av jobb, en samboer på attføringsperiode etc... har ført til at det ikke ble noe av...MEN NÅ!!! ENDELIG! Nå er det forsøk på å få en til.... Litt spennende også...ettersom jeg vet at det sannsynligvis blir den siste... Skal aldri si aldri, men vi har ikke planlagt noen flere i alle fall... Derfor blir det litt ekstra stas med å lage denne tror jeg... Håper alt går greit i alle fall...

 

Vi har ennå ikke fått oppfylt husdrømmen, men håper å få til den til neste år...Prøver å lage baby nå fordi jeg ønsker å gjøre fra meg barna før jeg er 30 pga mulig hofteoperasjon etc...

 

Et spørsmål til dere andre: Noen her som har tre barn og fortsat bor i leilighet med to soverom? Går det greit at de to eldste sover på samme rom? Vi må nok gjøre det slik fram til det blir hus....Hadde vært greit med noen erfaringer både positive og negative....

 

Lykke til alle dere inne her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...