Gå til innhold

føler meg helt ferdig!


Gjest

Anbefalte innlegg

Slik føler jeg meg om dagen:

 

- Veldig sliten og utmattet, blir utslitt av den minste lille ting som å gå på butikken å handle, lage litt mat, ta en dusj osv.

- Fryser mye

- Trøtt hele tiden

- Humørsvingninger

- Forstoppelse hele tiden

- Hoven i kroppen, gått opp litt i vekt uten grunn

- Får tåkesyn innimellom

- Blitt veldig glemsk (er ikke det til vanlig), glemmer å skru av komfyren, skruer på flere plater enn jeg bruker, glemmer helt ut å svare på sms jeg får, glemmer at flaskene står og koker, å skru av tv`en når jeg går ut av huset...

 

 

Ha bestilt meg legetime nå! Noen som aner hva som feiler meg?? Blir snart gal jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper alt er bra da.

Det meste høres ut som sånt som forsvinner hvis du begynner å trimme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristin

 

Tror jeg ville bedt legen sjekke stoffskiftet ditt - høres ut som jeg følte meg etter at jeg fikk datteren min og det viste seg å være lavt stoffskifte -

som jeg nå blir behandlet for - så nå er jeg helt meg selv igjen.

 

Er vist ganske mange som får stoffskifte forstyrrelser etter svangerskap.. så det er verdt og undersøke om det er årsaken. Eller kanskje det rett og slett skyldes påkjenning av svangerskap, fødsel og ett nytt liv og ta seg av..

 

Håper uansett at du blir deg selv igjen snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden du fødte?

Jeg fødte for ni uker siden, og har det ganske likt som deg. Hadde det sånn tter førstemann også, men det kom seg etter ca 3 mnd den gangen. Synes det hjelper å komme seg ut i frisk luft minst en times tid hver dag. Det er kanskej bare sånn det er å ha et nytt liv i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...