Gå til innhold

noen forslag til "leker" på utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover til min beste venninne i juni, skal ha mitt 2 barn nå straks og trenger litt hjelp til småaktiviteter på kvelden på utdrikningslaget....er litt tom i hodet om dagen, bare fødsel i tankene så trenger litt hjelp......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be alle som skal komme og å lage et side til et album. Der kan de skrive litt, lime inn bilder e.l. Fantasien er det eneste som setter grenser.

Alternativt kjøper du et album som alle gjestene skriver en hilsen i utpåkvelden. Bruden får ikke dette før brylluppet. Da med både hilsner og bilder.

Be alle som kommer ta med en gave. I den skal det være noe som gjør at bruden kobler denne gaven til nettopp denne gjesten. En morsom histprie eller noe som de har opplevd sammen. La bruden pakke opp en og en gave og så skal hun gjette hvem det er ifra, og gjerne fortelle historien også for de andre som kanskje ikke vet. Gjetter hun feil må hun selvfølgelig drikke ;)

Annen variasjon av pakkene er jo at man kjøper og pakker inn hva man vil, og at bruden skal gjette hva det er FØR hun pakker opp. Drikke hvis hun ikke klarer det.

Skrevet

hei

en annen ide er å skrive navnet på alle eksene til bruden på lapper og samle de i en hatt. Bruden trekker lappene, må fortelle om eksen (alle utdrikkerne har gjerne ikke hørt om alle eksene..), og når hun er "klar" kaster hun lappen på et bål/peisen. Ganske underholdene om bruden er av den rette typen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...