Gå til innhold

April: sommerferie


**synne**

Anbefalte innlegg

Ja, i dag har jeg bestilt billetter til danmark en uke i sommer. Vi skal ha en god gammeldags ferietur eh.. campingtur...En uke i telt!! Hjælp! HVa har vi gått med på??! HEhe, blir sikkert moro, men har ikke helt tenkt igjennom det hele med tanke på at vi jo har en ettåring med oss... JAja, blir sikkert gøy. Skal reise sammen med et vennepar som har en jente på to år. Vi skulle igrunn ikke på ferie i år, men så inviterte de oss med, så da tenkte vi shit au! Tanken var å vaske huset utvendig og male det på ny, pluss skifte kledning på ene veggen og sette inn nytt vindu på soverommet og lage nytt bad i kjelleren..hehe.. Store planer... Får se når høsten kommer hva vi har fått gjort. Ikke har vi penger heller, så det spørs jo hva vi får til. MEn alt i alt så gleder jeg meg til turen. Det er ikke helt meg, er litt mer behagelig anlagt, men moro å prøve det ut.. Tenkte å bo i nærheten av stranda..

 

HVa skal dere til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sikkert en kjempefin ferie:-) Sånn er jeg vant til fra jeg var liten, og jeg syntes det var helt topp!

Vi skal 14 dager til Hellas, Karpathos. Gleder meg masse. Vi blir en hel gjeng som skal reise(vi 4 + svigers,svigerinne, niese + noe mer familie på sambo sin side.) For meg og sambo blir det 4. gangen vi reiser dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut da! Vi vet ikke om det blir camping tur, syden tur eller hjemme sommer enda... vanskelig når alle på jobb skal ha ferie samtidig, så vi får jo ikke planlagt så mye...

Mulig det blir portugal med svigers, mulig oslotur, og mulig sverige tur.. hmm... alt frister på sin måte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut det da. Vi skal også til Danmark i sommer, men vi har leid hytte sammen med min far og hannes kone. Gleder meg veldig til å leke på stranden og kose oss med lillemor. Vi skal også hilse på familien, etter som min far er dansk har jeg en del av de der.

 

 

Ha en riktig god ferie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...