Gå til innhold

Mindre liv etter 28-29 uke??


Juni_baby

Anbefalte innlegg

Hei alle dere erfarne gravide jenter!

 

Her sitter lille meg som er ganske uerfaren, er mitt aller første. :)

 

Babyen i magen var veldig aktiv rundt 25-27 uke... men nå kjenner jeg mindre til den..:/ Er det nokka farlig, eller er det vanlig at det blir sånn..?

 

Vær snill å svar meg, har blitt sååå urolig av dette!

 

Hvordan er det hos dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt redusert her også, eller bevegelsene er mer rolige da. Tror det skyldes at hun begynner å få dårligere plass rett og slett og det er jo bare bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har hørt at det er vanlig at aktiviteten går ned.... men har stemmer det ikke... babyen er mer turbo enn noen gang..og det har h*n vært siden rundt uke 31 eller noe.. kjenner omtrent liv hele tiden.... masse bevegelser osv... men heldigvis så har h*n bare spent i ribbeina 1 gang..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så lenge du kjenner liv flere ganger hver dag, er nok alt i orden. Jeg venter nr tre og opplever at dagene er veldig forskjellige. Er selv 31 nå og han er veldig aktiv de fleste dager, men jeg har hatt noen rolige uker for litt siden. Dessuten virker det som at når jeg har det travelt er han rolig, og når jeg er rolig er han aktiv. De dagene jeg er på jobb kjenner jeg nesten ingen ting, mens ellers så herjer han mye.

Ofte kjenner jeg også mer om kvelden enn om dagen. Hvis du ikke kjenner liv hverken dag eller kveld, så må du ringe føden. Håper alt går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk reduksjon i bevegelse fra uke 29 til uke 30, etter det tok det seg kraftig opp igjen. Men det varierer litt med hvordan babyen ligger i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle dere! :)

 

Jeg kjenner liv hver dag, men det er liksom mere myke bevegelser nå. Ikke sånne harde spark som jeg har kjent før.. Trur nesten at hodet har festet seg? Kan det være sant? Merker sparkene mest oppover..hmm..:)

 

Jeg har hatt det veldig travelt i tiden, så det er kansje derfor det er sånn..

 

Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...