Gå til innhold

Svømming for gravide


m a r r i s

Anbefalte innlegg

Da jeg har tilgang til oppvarmet basseng på jobben tenkte jeg å begynne å svømme litt... Har litt problemer med bekkenet så det jeg lurer på er om noen vet om øvelser som er bra å gjøre for oss gravide med skralt bekken:)

Er det feks bra med vanlig brystsvømming?

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er greit med vanlig brystsvømming, men det er ikke så lurt med de bein taka, så jeg ville heller brukt beina sånn som man gjør når man crawler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke press på om det gjør vondt så er det helt i orden og veldig bra for deg :-) Det sa fysioterapeuten til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crawle bein er Hunde bein.. sprelling liksom.. i vannet kan du ta mange øvelser--- alt fra knebøy , til å løfte ett og ett bein opp til overflaten 15 x 3 feks på hvert bein mens du støtter deg i kanten småjogge .. men ha hælene nedi .. i vann har man så og si nesten ingen belastning, så man kan trene hadrere i vann enne på land når man er gravid.. ståpå ! bra du finner alternative treningsformer..

det finnes helt sikkert steder på nettet hvor du kan finne bra øvelser også.. vannaerobic.. kanskje man kan søke på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...