Gå til innhold

Varierende styrke i symptomene..hva skjer?


Banshee

Anbefalte innlegg

Hei

 

Sikkert bare jeg som trenger å roe meg ned.. men jeg syns det er så ekkelt når symptomene varierer. En dag kan jeg ligge rett ut og ikke tåle lukten på noe mat osv og så kommer dagene slik som idag. Jeg føler meg nesten uforskammet frisk og det er ikke noe som gjør meg kvalm egentlig. Puppene føles ikke like øm idag heller..

Jeg er veldig urolig inne i meg fordi jeg hadde en sa i januar og er nå ca.9 uker på vei og selfølgelig redd for ikke å nå de 12 ukene.

Noen som kan roe meg der ute?

 

Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjenner til de bekymringene, tror ikke du skal ta de så alvårlig- på mange begynner ting og avta i 9ende uke. På noen går symptomene opp og ned, kanskje du er like elendig om et par dager!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror heller ikke du skal ta det så alvorlig.. det er nok vanlig at symtomene varierer.. sånn er det jo ellers også, når man ikke er gravid. dagsformen varierer litt, og noen dager er mye bedre enn andre..

vær glad over dager der du ikke er kvalm å uvel:)

er så uendelig kvalm selv, og en sånn dag som du beskriver hadde vært lykken akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også lurt på det samme.. Graviditeten er jo et mysterium! Så lenge man ikke har vært gjennom det før så er det jo er det jo ikke så lett å vite hva som er rett eller galt. Jeg startet en tråd i gr med samme spørsmål men den har nok havnet langt bak nå.

Jeg er 10+2 i dag. Brystene er nesten ikke ømme lengre. Det står jo at de skal være ømme og at de skal vokse!

Har hatt oppblåst mage og har måtte gå til innkjøp av graviditetsbukser,men i går fikk jeg på meg mine gamle olabukser?!!

Har hatt lite symptomer tidligere men tissetrengt, trøtt og tørst er jeg fortsatt. Har heldigvis vært på UL i uke 8, men man kan jo aldri være for trygg.

Har også hørt at kvalmen kan avta i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer, spør nesten jeg...Opplevde en MA i høst; da hadde jeg heller nesten ikke symptomer under graviditeten.

Så hjertelyd i ca uke 8 denne gangen, men syns sulten er blitt mer normal de siste dagene, og har ikke hatt voksesmerter i magen på en stund (har lagt egen tråd på det her inne). Og det er så og si de eneste symptomene jeg har hatt, foruten ømme pupper...de er litt ømme fortsatt, men kanskje ikke like mye...og de har ikke vokst - iallfall ikke slik at jeg merker det...alle bh'er og slikt passer fortsatt.

X'er fingrene for at alt er ok, men klarer ikke helt å slappe av uansett...

I tillegg kom det selvsagt blod i går ettermiddag/kveld; både "gammelt brunlig" og litt friskere rosaaktig...gjorde jo ikke akkurat saken noe bedre, liksom, selv om det er ganske normalt.

Huff; ikke noe gøy å være usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det med små blødninger er nok ganske normalt. Det ser ut til at det er ganske mange som har hatt det her inne.

Vedr. voksesmerter så lurer jeg litt på hva det er. Kjenner av og til murringer men trodde man skulle kjenne mer?? Det vokses og strekkes men rart at man kjenner så lite. I dag når jeg våknet var jeg nesten støl i magen. Rart.

Hadde mye utflod sist, men dette har også avtatt endel.

Har bestilt ny UL ca i uke 12, så jeg får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Det går nok bra med oss begge skal du se :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi får pushe positive tanker på hverandre!

Forrige uke (onsdag tror jeg) hadde jeg så sterke voksesmerter i magen at jeg nesten ikke fikk sove. Omtrent som å strekke ut støle muskler; dagen etter var det heldigvis ikke så ille, og etter det ingenting mer i det hele tatt.

Har også en del utflod; uvant å bruke så masse truseinnlegg for en som knapt har hatt behov for det tidligere!

Hvor langt er du på vei nå da?

Jeg er omtrent 11+2 tror jeg om jeg følger BiM sin beregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+2 i dag :)

Skulle også ønske jeg kjente litt voksesmerter også. Ihvertfall har jeg ikke lagt så mye merke til dem...Men kanskje litt murringer, eller var det i tarmen...? Ikke godt å vite.

Men i dag er jeg trøtt.....phu, deilig å ha ferie.

Skulle ønske jeg fant en riktig fin side her der det står litt om hva skjer med mor ikke bare barnet. Har kjøpt bok men...

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer med mor ja...tror jeg kunne blitt en lang liste! hehe

Sjekk evt den svenske siden ww.wfamiljeliv.se

Hender jeg er innom der, men ganske lenge mellom hver gang...mener å huske at det står litt om mors utvikling og sånt der også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...