Gå til innhold

One three hill og bilsete


Mamman til gullet og klumpen

Anbefalte innlegg

Her om dagen så jeg ei trille en oth urban jungle understell med britax babysafe sete på. Det har jeg aldri tidligere sett verken på nettet, butikken eller på gata.

Jeg har nemlig både den vogna og bilsete, så lurer på hvordan jeg ordner dette..... Kunne jo være greit innimellom, hvis man skal en superkjapp tur innom butikken (vet man skal ha barna minst mulig i setet)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adaptere selges som ekstrautstyr hos forhandler. Vet ikke hva de koster, men er universaladaptere og passer blant annet til britax og maxi-cosi.

 

Sønnen min er vokst fra sitt britax sete, men kjøper adaptere om vi får flere.

 

HTS besafe har forresten utviklet et sete som heter IZI sleep. Masse reklame på siden her ser jeg :)

Da kan sete legges helt flat når det festes på vognen. Vil ha et sånt også jeg. Kan setet brukes mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :o)

Da kan vi jo vurdere om det er noe vi skal bruke penger på. Det som er dumt med britax setet er at det er veldig sittestilling på det- så det fra HTS besafe hørtes jo veldig lurt ut da.

 

Er det noen der ute som vet hva adaptere koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400,- for delen som festes på (teutonia-vognen) og 99,- for den som festes på maxi cosi:)

 

Det var det jeg fikk beskjed om på Barneverden i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sikkert kjøpe one tree hill sine egne adaptere for å bruke på den vogen. De kan brukes på flere seter. Kan være en annen pris, men tror de ligger på rundt 500 kroner de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...