Gå til innhold

Pigmentflekker/fregner i ansiktet...


m a r r i s

Anbefalte innlegg

Noen fler som har fått mørke pigmentflekker/fregnelignende flekker i ansiktet etter dere ble gravid? Det har jeg, og spesielt i pannen... Ganske irriterende!!! De synes jo så godt når resten av ansiktet er skikkelig vinterblekt:( I tillegg har jeg fått mer uren hud og en del kviser:) Klage klage...

Noen som vet om det finnes kremer eller noe som hjelper mot pigmentflekker?

Blir veldig takknemmlig for alle svar!

Ellers lyke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange kremer som reklamerer at de hjelper mot pigmentflekker, men få eller ingen er effektive.

Det du kan gjøre er å smøre deg med ekstra høy solfaktor nå når vi går mot varmere tider. Føler du at det fremdeles er skjemmende etter svangerskapet, kan du jo spandere på deg en laserbehandling på huden din. Det koster ca. 1500,- og flekker/blodkar blir helt borte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det med førstemann - på nesa!! Så skikkelig idiotisk ut, møkkete på en måte. Så det første jeg gjorde etter fødsel, var å få resept på aberela. Jeg brukte den bare litt, ikke flink til å huske det hver dag. Men pigmentflekkene forsvant av seg selv. Den første sommeren etter holdt jeg meg litt unna sola, var redd de skulle komme tilbake. Gjorde ikke det, heldigvis. Nå er jeg gravid igjen, og det blir lite sol på meg i sommer, og da bare med solkrem.

 

De forsvinner sikkert etter fødsel for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - følte meg fin på sykehuset, da, - med masse blodutredelser i ansiktet etter fødselen og disse pigmentflekkene i tillegg. Alle gjestene på barsel hadde seff med kamera også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...