Gå til innhold

Til dere erfarne fra en uerfaren...


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Hei, dere erfarne:)Lurer på om noen vil være så snille å svare meg på noe jeg lurer på...

Hvis jeg er gravid, som jeg sterkt føler, så er jeg antakeligvis 3 uker og 5 dager på vei. hvordan ligger det an i forhold til symptomer? har IKM ca.16 april, og testen er fortsatt negativ. men jeg er kvalm nesten til samme tid hver kveld uavhengig om jeg spiser eller ikke. ømme bryster(ute på sidene) uren hud i ansiktet og på ryggen(har aldri på ryggen) og humøret varierer VELDIG. Var dritsur i forrige uke, nå bare ler jeg og tenker positivt om alt. Og det er ikke meg, for å si det på den måten:) fikk mensensmerter igår, med brun utflod. Har blødd noen dråper idag, og fortsatt vonde murringer. Og idag har jeg hatt vondt i korsryggen, vondt i halsen og vondt i hodet.Begynte også å klø i endetarmsåpningen i dag morges. Og jeg innbiller meg ikke disse symptomene. Jeg VET de er!!:)

Kan noen som har vært borti noe av det samme og vært gravide gi noen tips?

jeg og samboer lever i håp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig forskjellig fra person til person, men jeg merka åsså litt kvalme på kveldene. Åsså var jeg gretten.

Tok første testen før foventet mensen, og d kom en veldi svak strek.

Høres jo ut som du har noen symptomene...ta en test davell!! =)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen noen av de symtomene ja..

jeg tok en test omtrent da jeg skulle ha mens, den var negativ.. 14 dager etter fikk jeg noe jeg trodde var en begynnende mens, men det ble aldri noe mer en et par dråper blod og litt brun utflod. da tok jeg en test til, og den var posetiv:) så da sitter jeg her da.. 6+4 på vei, kvalm, trøtt, kvisete og lykkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var SULTEN og godtesjuk og kvisete på den tiden begge gangene! Ingen andre symptomer, men jeg skjønte det med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...