Gå til innhold

hva er det som skjer med meg?? :) kommer dette av pergoen??


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

må bare fortelle noe.. Ikke at det er så viktig akkurat, men jeg har fått en slik trang i det siste.. (et par uker) Tror det kommer av pergoen. Jeg liker egentlig ikke sjokolade noe særlig.. men nå MÅ jeg ha HVER dag. Og det er ikke hvilken som helst sjokolade, det er karamelkonfekt (smågodt)

 

Er dette vanlig eller? Å få slike lyster av pergo?

Jeg har nettopp handlet inn en stor pose nå, smågodt til 80 kr, bare karamelkonfekt..

 

jeg kan se at jeg ikke akkurat har gått ned i vekt i det siste, men jeg klarer ikke å motstå fristelsen.. jeg sitter å ser på at jeg blir tykkere, tar på magen min, og stapper i meg sjokolade og drikker øl til.. fysj gøril!

 

Dessuten (som om dette ikke var nok for min del) så har jeg så lyst på øl. Jeg har ikke drukket noe i denne mnd, men i dag kjøpte jeg meg 6 flasker.. Er dette farlig? jeg er helt sikkert ikke gravid, men... viss det finnes en Gud og et mirakel, så kan jeg jo være.. Men da vet jeg ikke det før 20 april..

 

hva gjør jeg? føler meg som tjukkabolla nå... ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Kos deg med ølla du :-) hvis IKM er 20 april er det nok ikke skadelig med litt øl nå... Har aldri gått på pergo men kjenner igjen symptomene fra da jeg var gravid for en måned siden, da bare måtte jeg ha punsj knapper :-) Måtte ha dem hver dag, ellers ble jeg kvalm :-) Merkelige greier ja...

 

Ikke bry deg om det svaret fra anonym over... hun bare lager kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å lage kvalm nei, men jeg mener at det ikkje kommer noe godt ut av alkohol. man forgifter kroppen og ødelegger viss man er gravid.. Man kan bli avhengig..

 

kan ikke noe med pergo. Jeg bruker ikke medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du egentlig hva pergo er???

 

Og jeg tror ikke jeg blir avhengig av øl om jeg drikker en eller to øl, en gang i mnd...

 

Er du seriøs eller? har en følelse av at noe så dumt skrevet må være tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud! Dette måå jo være kødd!? Nei, pass deg for ølen, den kan ta over livet ditt! *ler* Kos deg med øl du, er det ikke masse b-vitaminer i øl da? B-vitaminer er VELDIG sunt!! God fornøyelse Gøril, i morgen skal jeg ta meg en øl jeg også, og tenke på deg! ;o) GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. Håper virkelig at denne anonymen ikke er seriøs, for hennes skyld.

 

B-vitaminer må man ha, det er jo kilden til et sunt liv, og da må man ha øl. hehe, i allefall av og til. det er jo påske jo :)

 

GOD PÅSKE spent jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...