Gå til innhold

symptomer..?


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

hvis jeg er gravid, som jeg sterkt føler, så er jeg antakeligvis 3 uker og 5 dager på vei. hvordan ligger det an i forhold til symptomer? har IKM ca.16 april, og testen er fortsatt negativ. men jeg er kvalm nesten til samme tid hver kveld uavhengig om jeg spiser eller ikke. ømme bryster(ute på sidene) uren hud i ansiktet og på ryggen(har aldri på ryggen) og humøret varierer VELDIG. Var dritsur i forrige uke, nå bare ler jeg og tenker positivt om alt. Og det er ikke meg, for å si det på den måten:) fikk mensensmerter igår, med brun utflod. Har blødd noen dråper idag, og fortsatt vonde murringer. Og idag har jeg hatt vondt i korsryggen, vondt i halsen og vondt i hodet. Og jeg innbiller meg ikke disse symptomene. Jeg VET de er!!:)

Kan noen som har vært borti noe av det samme og vært gravide gi noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og glemte å si at jeg begynte å klø i endetarmsåpningen i dag morges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være den berømte festeblødningen også?

 

håper du er gravid!!

 

du må bare smøre deg med tålmodiget (jaaa, jeg VEEET det ikke er lett), og ta en test etter IKM.. også skal du se at du får to streker, og alt er i skjønneste orden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. liker ikke å si det jeg heller.. men noen av disse symptomene ligner på PMS..

 

Og jeg har de fleste selv.. og håper det IKKE er PMS for da er vi nok begge gravide.. hihi

 

Lykkelykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...