Gå til innhold

Vil så gjerne takke jordmor Anne på B3.


Giftmamma med2jenter

Anbefalte innlegg

Anne Guren på B3, fødte 17.03 etter 60 timer. det endte med keisersnitt pga at lille Ingrid ikke ville ut. Anne hadde dagvakt denne fredagen, det var så koselig og se henne igjen,lå der nemlig 2 uker før også,og rakk og bli litt kjent med henne!!! Hun var bare helt utrolig koselig. Det som var litt synd var at hun ikke rakk og ta imot jenta vår. Fordi Ingrid kom kl.20.20 på kvelden, da var det Ann Sofie som var på jobb. Synes det var så synd at jeg ikke fikk takket Anne, for det var en veldig spesiell opplevelse, siden vi trodde jenta vår hadde hareskår, noe som viste seg og være helt feil:) da var det så trist at jeg ikke fikk snakket med henne etterpå! Så vist noen her får ha med seg Anne på fødsel misunner jeg dere.... Håper vi treffer henne en dag og kan få takket henne for en utrolig støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også få skryte av Anne - hun er bare en helt nydelig person og var god å ha under min siste fødsel! Fikk også til slutt hastekeisersnitt pga at det tok veldig lang tid uten at tulla kom, så jeg fikk heller ikke ha med Anne hele veien, men de timene vi hadde var flotte! Vi fleipet og lo og hun er bare helt topp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

lillekny 20.09

 

Jeg er også veldig ofte innom B3 når jeg er på jobb, lurer på om vi kjenner hverandre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg jobber på sykehuset, gjør du også?

Er gravid og det begynner å synes gjennom den hvite formløse uniformen. Du får huke tak i enhver gravid i hvitt og spørre! Har tenkt meg på BIM-treff snart, har ikke passet til nå, men skal prøve igjen neste gang.

Har du to barn og er gravid med tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...