Gå til innhold

Pakke,pakke,pakke!! :)


fjompmina

Anbefalte innlegg

Har vært på posten idag og hentet hormonene mine..til den nette sum av 10.000..men akkurat nå får det koste hva det vil..begynnner på spray på ons 19.april så sa joiner jeg dere sprayere! Også er det sprøyte start 11.mai og vips er jeg i tromsø! Så får vi håpe det går bra denne gang da.. :(

Men jeg er livredd alle disse delene til sprøyta...det står jo ml på en og euro enheter på en annen..forstår ikke hvordan dette skal gå slik at det blir riktig enhet..jaja jeg får ty til bestisen min som er sykepleier og psykisk støtte..

Ellers vil jeg bare ønske alle lykke til og riktig god påske!!

 

*klemme på dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.

Jeg er også under mitt første forsøk nå.

Har skrevet mange frustrerte innlegg om den pennen!! Både her og i dagboken min.

Før den kom såg jeg den filmen om og om igjen. Trodde jeg hadde fått det i fingrene, helt til jeg fikk sprøyten. Litt redd for å ødlegge var jeg også. En dyr sak.

Men klarte til slutt å "sette den sammen". Neste qlue var (er) å få injeksjonen på plass. Ble enda flere frustrerte innlegg om hvilken vei som var hva, og hvordan få til å sette den.

Nå tror jeg at jeg har skjønt det.

Gleder meg til å starte med sprøyten. Har sprayet ei uke nå, og er klar for mer action.

Føler at opplegget her spiser hele meg. Likevell så er det liksom ikke så mye ekstra med det. Bare spraye to doser to ganger daglig. Tar jo bare 10 sek til sammen. (Sett bort fra at jeg må lete etter sprayen hver gang da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei fjompmina.

Henta min pakke åsså - nette summen av 9100....

 

Da er vi ganske så likt i løypa. Begynner med spray 22.april og sprøyter 10. mai.

Holder også til i Tromsø. Skal på UL 9.mai og 19.mai

 

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...