Gå til innhold

Tussimor!!


It's all about me

Anbefalte innlegg

Starter en ny tråd til deg jeg, den du begynte på utviklet seg jo bare til en teit diskusjon med en kranglette anonym.

 

 

Har brødbaker maskin, men den er pakket bort for øyeblikket siden vi pusser opp kjøkkenet.

 

Men jeg lager iallfall alltid av 1/2 kg mel og en halv pk tørrgjær.

Så er det bare å finne en brødoppskrift du liker og tilpasse den. Husk bare at skal den stå litt i maskinen før den startes må ikke det våte og gjæren komme nær hverandre.

 

Den jeg har er ganske enkel innstilling på. om du vil ha det lyst, medium eller mørkt, hva slags brødtype det er og timer. Skal den stertes med en gang er det bare å glemme klokka, holde inne start et par sek. og så regner den tiden selv.

 

Spør heller, lettere å kanskje kunne hjelpe da.

 

Lykke til, og kom gjerne med flere spørsmål som dreier seg om alt annet enn graviditet :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

takker som mye, hehe,, Ja, rart folk ska bli sur for slike ting, men men, det var lurt at du starta en ny tråd ,men hun kommer vel inn hit å klager vel på deg nå ,hehe.. neida,,

Men du, takker så mye for all hjelp..

Jeg fikk bruksanvisningen å, så da gjørde jeg det hu sa jeg sku gjøre..

Men neida, maskina er da ødelagt , så den har ikke blanda sammen deigen, og ikke har brødet satt seg sammen , hvis du skjønner.. og det som var øverst ble litt stekt da, men røre inne,liksom.... sikkert dyrt å reaperer den , da lønner det seg vel å kjøpe en ny (men onkel veit at den var ødelagt da jeg fikk den,,han sin) Koster det mye for en ny en tro?? Han har bedt henne om å kjøpe ny.. bra det så slipp han.. Sku bare mangle da..

 

 

men sånn ellers da??

HVordan er formen??

HAr du alt i boks eller??

Jeg har vel kjøpt vogn, huske (baby bis, sjekk den ut da, kjempe fin, trenger ikke vippestol da, det blir både vippestol på en måte ilag med huske...

stellebord,

seng , madrass, sengtøy,himmel seng med Ole brum (elsker ole brum,,)

stelleveske

bilstol

kjempe nydelig vugge,, med seng himmel så klart ..

kommer ikke på noe mer jeg da..

ska ha sånn bleie bøtte, og noen klær til babyen da.. Får gutt jeg da,, hva får du??

Ha en fin kveld..

God påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at den var ødelagt da, for de er veldig kjekke.

Fikk min i julegave så jag aner dessverre ikke hva de koster.

 

Ellers er alt bra, formen er ingenting å si noe på og svangerskapet går helt etter boka.

Alt er i hus (er jo bare 12 dager igjen nå) så nå kan bare gutten komme :o)

 

Ha en fin påske du også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du!!

Onkel betalte vel 2000 kr han sa..Ja, hørt at mange er kjempe fonøyd med disse brød bake maskina faktisk.. Lura på om jeg ska kjøpe meg en slik en selv jeg...Men blir vel ikke ennå da, det er jo så mye babyen ska ha.. Koslig å shoppe baby ting da..

Heldig du, som er så nær termin... Gled deg ja..

har du tenkt på navn?? Gutt eller jente du får?? Jeg får gutt..

men har ennå ikke bestemt meg for navn,, Det er jo faktisk noe dem ska ha hele livet, så man må ha et normalt navn da ja..

 

Ha en riktig fin påske feiring...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...