Gå til innhold

for mannen også hormoner?hehe


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har ikke vært den letteste og leve med den siste tiden...gråter for ingenting og kan begynne og diskutere og gnage på småting...MEN nå har jeg merket at samboeren min også blir fortere irritert enn vanlig...og jeg spurte han rett ut om han var gravid med hormoner?hehe

i følge min mor hadde hun sett en instrusksjons video av noen gravide par der den ene mannen hadde følt seg svært sårbar fordi alt handlet om kvinnen...han og ville være viktig liksom..hehe-..-sikkkert overdrevet men jeg føler faktisk samboeren kan bli veldig fort irritert for tiden..og det gjør meg enda mer irrritert...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm jeg tror at den effekten din irritasjon på han, har samme effekt på deg. Altså først er du irritert, til slutt blir han irritert fordi han blir lei av at du er lei/sur/grinete hele tiden, og når HAN da blir irritert, blir du også det hehe !

 

Tror dette er helt normalt, ikke alle som takler det like godt at damen plutselig blir et hormonelt monster hihi !

 

Litt komisk er det jo, kanskje dere skulle prøve å snakke om det å le av det ! Er jo i grunn litt småkomisk, om det ikke virkelig er EN PEST OG EN PLAGE og ødelegger forholdet :)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det kommer ikke til og ødelege forholdet...:-) men det er nok fordi jeg har vært en plage at han er blitt små irritert...synes jo egent synd på han for han klemmer og stryker på hele tiden og jeg er bare dårlig--hehe...men han har jo skjønt at slik er gravide--:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste symptomer jeg har hatt har jeg overført til mannen min, både kvalme og dårlig mage i begynnelsen, ømme bryster (!), vondt i korsryggen, humørsvingninger osv osv...

 

Ikke noe han innbiller seg, for jeg klager sjeldent, så det er han som nevner hva som plager ham, og jeg kan så godt som alltid bekrefte at jeg har det på samme måten...

 

Følger meg med voksende mage også, men det kan han ikke skylde på noen andre enn seg selv... ;)

 

Ikke alt som er like morsomt i øyeblikket, men er jo søtt å være sammen om "alt" ved graviditeten da....

Leste om dette, og det har visst noe med feromonene den ene utskiller, og hvor lett påvirkelig den andres system er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...