Gå til innhold

verdens snilleste mann


♥sjiga♥

Anbefalte innlegg

han ringte nå, han hadde vært innom en kammerat som er baker og gjett om han har med kake hjem.

 

ok så er han ikke så god på blomster og slikt men i dag er han god til å ta med kake hjem til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han kom hjem med masse kaker og jeg vil heller ha sjokoladepudding. jeg er håpløs. han dro nå får å kjøpe det. jeg vet iikke hva jeg skal gjøre sittrt og piser litt kaaake fo høflighetens skyld.

godt at det med sjokoladepuddingen var noe jeg hadde skrivd på handlelista tidligere i dag. så jeg slapp å vise at det var det jeg ville ha og ikke kake. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å tilfredsstille en gravid dame, he he. Er likedan her i huset - mannen min gjør alt for å imøtekomme mine matønsker, men jeg svinger fortere enn han klarer å reagere :-) Sjokoladepudding hørtes veeeeeldig godt ut, da..... Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei det var veldig godt også, men da han ga bort noen av kakene til en kamerat i sted satte jeg en sopper for eplekaken for den må vi jo ha selv han bare smilte og ristet på hodet. og sa ok den beholder vi.

 

dagen i dag har svingt noe veldig og jegorker ikke noe mat. men må prøve og spise noe med næring før jeg køyer i kveld i hverfall. ksn ksnsje hjele på humøret å.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...