Gå til innhold

Den streken....


Sonny

Anbefalte innlegg

på cb tester..... hvis testen er negativ skal det kun vises en strek? Uten antydning til et kryss? Jeg har strek, men den er ytterst ytterst veldig veldig svak.

Hva er hovedforskjellen på vanlige tester og digitale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hovedforskjellen er ganske enkel: på digitale står det helt klart og tydelig Gravid/ikke gravid... men på den vanlige så skal det være et kryss.. om teststreken er svak så er det mulig at den ikke er gjennomført på riktig måte..

 

men om du har et kryss, så er du nok gravid;-) iallfall ville jeg trodd det.. men hadde tatt en ny test for sikkerhetsskyld...

 

men som så mange har sagt tidligere: en strek er en strek.. men ta en ny for sikkerhetsskyd.. gjerne prøv en digital om du er i tvil... for der skal det ikke herske tvil en gang.. hihi

 

lykke til.. (forlanger oppdatering....) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er visst litt dårlig til å forklare jeg :-) Beklager. Det jeg mener er at den streken som skal danne krysset hvis man er gravid er der, men er veldig svak. Kontrollstreken i det lille vinduet er helt tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:D

 

du skal bli mamma;-)

 

 

en strek er en strek...

 

gratulerer såååå mye.. og lykke til;-) ta en test om et par dager så får du se at streken blir kraftigere;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsått det sånn at dersom det er kun en vannrett strek (minus) er testen negtiv. Dersom det er et kryss, eller en loddrett strek er den positiv...men kan hende jeg husker feil. Ta en ny test i morgen, eller be legen ta en test for deg om du lurer:)

 

Lykke til og håper testen din er positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d vet jeg:-) Jeg bare lurte på hvor tydelig "den positive streken" må være for at det regnes som positivt resultat.. den var der, men den var som sagt veldig svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På CB tror jeg at en strek er en strek,, har den først kommet opp så er det fordi du har hcg hormon i kroppen og er gravid... Hvis teststreken er svak er det nok bare fordi det er tidlig enda.. vent 2 dager og ta en ny,, hcg dobles annenhver dag i starten... så hvis krysset er sterkere om 2 dager kan du være sikker på at du er gravid ja.. :0)

 

Jeg tror du er gravid.. Lykke til videre :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...