Gå til innhold

:/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker på vei..føler meg ikke gravid,å det plager meg..

Er ikke syk(bra det da),har ikke noe særlig mage..kjenner heller ikke noe til fosteret..noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:) Hører til 3 tri men svarer fordet jeg. Akkurat sånn var jeg og, frisk som en fisk, magen kom vel ikke før 18-20 uker, bare vent det kommer nok snart:o) Plutselig popper den fram:) Vær glad så lenge du kan holde deg frisk og i fin form!!! Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeps...det samme her.

 

Har nesten litt problem med forstå at det vokser et knøtt inni meg. Føler meg bare småfeit siden jeg har en liten "hengemage" under navlen. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner heller ikke noe til graviditeten utenom litt halsbrann. Så jeg går og rundt og lurer på om det virkelig er liv inni der...litt fælt å tenke sånn men.. er i uke 15 da... Skal til jm neste uke, håper hun kan høre hjertelyd. Kanskje det går litt opp for meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hvordan du har det. Er i uke 22 nå, men helt fram til jeg var på ul i uke 18 var jeg sikker på at jeg ikke var gravid. Det som hadde skjedd var at jeg hadde en blødning i begynnelsen av svangerskapet, noe som skapte min frykt. Til tross for legens ord på at jeg var gravid greide jeg ikke innse det før jeg var på ul. Du kan tro jeg gråt mye da jordmor endelig bekreftet at jeg hadde et lite barn inni meg :) Magen min begynte ikke vokse skikkelig før i uke 19, men utenom det så kjenner jeg ikke noe særlig til liv. Noen få spark av og til.

Men tror du skal bare slappe helt av og prøve å nyte svangerskapet, det kommer en tid da det blir mye bevegelse fra den lille. Bare gled deg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du.eg har det også slik.ikke et eneste tegn på at jeg er gravid.det eneste jeg har vært er trett.ikke matlyst eller noe.starter i min18 uke i morgen,var til jm å fikk høre fosterlyden,og da ble det litt bedre.jeg har heller ikke stor mage lenger,kun usle 12 cm.....men det ordner seg nok,om ikke lenge kjenner du liv,og alt blir bare lykke.vi skal være glade vi slipper alt med kvalme og slikt =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...