Gå til innhold

Oktober: Hurra for ultralyd :)


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

JVi har også vært på ultralyd i dag, er 11 + 3 og dette er min andre private UL. Jeg synes det er helt supert å kunne betale meg ut av bekymringene :) Jeg ville gjerne se at vi har kommet oss vel gjennom de tre kritiske førstemånedene, og det så det jammen meg ut som vi har! Vi fikk se et "perfekt" lite nurk på 5 cm, og legen så på ryggmargen og andre vitale organer og sa at alt så helt flott ut. Vi kunne se ansiktet i profil, med hake, nese, øyne og munn, og vi fikk også se rett forfra, og kunne tydelig se to armer og to bein. Den lå helt stille,men hjertet slo helt normalt, så h*n tok seg nok bare en blund.

Fikk med fire bilder hjem og de skal nå studeres nøye.

Legen prøvde å se etter kjønn, men han gav opp etter å ha hintet litt om at han muligens så noe "mistenkelig" mellom bena :)

Så kanskje det er en gutt? Blir spennende å se på ordinær UL!

Nå skal jeg slappe godt av i påsken og bare smile fra øre til øre!

 

God påske alle oktobermammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på UL idag også, det var fantastisk :). Jeg tenkte å vente til uke 17, men kunne ikke... (ikke vant til å vente så lenge- i australia har du UL 2 ganger, den første i uke 12, og den andre senere i graviditet). Det var fantastisk å få bilder, og se at alt var bra med den lille der inne :). Jeg var av slappet før, men nå er jeg av slappet og glad :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du innvendig eller utvendig ul? tenkte jeg skulle gjøre det samme som deg! var på en ul i uke 7, og nå tenkte jeg at jeg skulle bestille en etter påske så jeg får roet ned bekymringene mine og da er je nesten 12 uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:) Jeg var også på UL i dag, 12+4 uker. Helt sinnsykt å se, turna og tok masse salto, fikk virkelig vist seg fram for mamma`n og pappa`n sin :)

Til Oktober blomsten, jeg to hvertfall innvendig UL, er uansett slik du får sett mest, så vil anbefale det uansett hvis du har tenkt til å gjøre det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også innvending UL, legen sa at det var absolutt å anbefale dersom jeg ville se noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da:) Jeg var også på UL i dag, 12+4 uker. Helt sinnsykt å se, turna og tok masse salto, fikk virkelig vist seg fram for mamma`n og pappa`n sin :)

Til Oktober blomsten, jeg tok hvertfall innvendig UL, er uansett slik du får sett mest, så vil anbefale det uansett hvis du har tenkt til å gjøre det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd tror jeg koster fra 600 til 1500 kr, spørs hvor du tar det hen, i Oslo er det rundt 1000 kr og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...