Gå til innhold

Når kjøpe brystpumpe og amme-bh?


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Bør man vente til etter man har født med å kjøpe disse tingene?

 

Erfaringer med merker på brystpumper?

 

Er det noen ulikheter på amme-bh?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør absulutt kjøpe amme-bh før babyen kjem. Ikkje noko stas å prøve bh den dagen man kjem ut frå klinikken, og man treng det frå dag 1.

 

Brysta lek som vanlig ein del, så det kan vere lurt å kjøpe innlegg og. Og eg ser for meg at det ville blitt ekstra styr med vanlig bh. I begynnelsen var det så gale at eg måtte ligge med bh om natta, men kanskje eg berre var ekstrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pumpe syns jeg godt du kan vente med, er ikke sikkert du føler behovfor det. Når det gjelder amme bh brukte jeg sist stort sett bare vanlige bher,men greit å ha et par gode, store,siden puppene gjerne blir størrelse pamela sånn rett etter fødsel(men de normaliserer seg endel igjen når melkemengden har stailisert seg)

Og så er det lurt med noen innlegg i ull, jeg syntes hvertfall at de engangs i bomull var pyton,selv midt på sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ammebh og innlegg med deg på sykehuset når du skal føde, du trenger dem fortere enn du tror. Vent med pumpe, kanskje trenger du - kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde kjøpe ihvertfall én amme-bh på forhånd. Men det er nok egentlig lurt å vente til etterpå med å kjøpe flere. Noen får gigantiske melkepupper, andre får ikke så veldig mye større enn de hadde på slutten av graviditeten. Eventuelt beholde lappen på de du ikke har med til sykehuset, så de kan byttes.

 

Brystpumpe trenger du ikke kjøpe på forhånd hvis du ikke VET at du trenger det fort. Men kan være lurt å sjekke hvor man får kjøpt dem og hvilken du vil ha, så du eventuelt bare kan sende mannen din ut for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle bh'ene mine passer ikke så kjøpte like godt ammebh'er nå jeg istedenfor andre bh'er. Det er jo kjempegode bh'er som gir god støtte. Akkurat det vi trenger nå som puppene vokser. Er jo ikke noe i veien for å gå med ammebh'er uten å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...