Gå til innhold

September: Har dere begynt å handle babyting?


*Mayya* - Termin 15. mars

Anbefalte innlegg

Og hva har dere kjøpt til nå?

 

Meg å sambo skal på shoppingtur neste tirsdag... tenkte vi skulle kjøpe seng, madrass og kansje en kommode til barnerommet og badet.

Gleder med masse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke kjøpt noenting enda... Men det er mest fordi vi har kjøpt ny leilighet og flytter inn i slutten av juni. Så da er det like greit å vente med å kjøpe inn ting til da, så slipper vi å flytte mer enn nødvendig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul like etter påske. Har satt den grensa for meg selv. Men har vært og sondert litt... Gleder meg til å begynne, men det kan fort bli dyrt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjöpt noe enda, jeg tror det er smartest for meg å vente lengst mulig med det. Både fordi man aldri vet om det skulle skje noe med barnet men også fordi jeg kommer til å bli helt gal av å vente hvis jeg lurer meg selv til å tro at vi "snart" får bruk for tingene. Har jo tross alt halve svangerskapet igjen og tror nok vi skal rekke det meste.

Men må jo innrömme at vi har kikka såvidt på vogn, det er jo lange leveringstider på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å begynne ennå, men min mann har begynt å kjøpe klær! Han har vært på tur med jobben, og kom hjem med den søte T-skjorten! Det er jo superherlig da, at han kjøper klær til nurket før jeg har begynt å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt såvidt å sanke inn/etterlyse ting jeg kan få av venner og kjente.

Sambo kom hjem med et bilsete han fikk billig av en på jobben som ikke kunne vente. Veldig koselig å få den første tingen i hus:)

Hadde i utgangspunktet tenkt å vente til etter UL, men det er jo bare en uke til nå så....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...