Gå til innhold

Augustmammaer, hva har i handlet?


Vilhaentil!

Anbefalte innlegg

Jeg har bare kjøpt ett par drakter til gutten min, men føler jeg burde begynne så smått på de store/dyre tingene nå... Ikke fordi det haster, men greit å spe det lit utoverfor pengenes skyld. Hva har dere andre handla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel jeg er kommende septembermamma og har handlet stellebord seng og et skap i samme serie og har vasket alt smått tøy fra samboers første ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt én body og én sparkebukse. (Termin 4/8.) Vi har så vidt begynt å titte på vogn og seng, men føler ikke det er noe som haster enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ny vogn!!

Ellers har jeg så smått begynt å finne frem litt etter forrigemann.

Sengen og vogga ble vasket ute i solen i går.

Venter litt med klær og sånn, det er kanskje greit å ha litt å finne på til sommeren og tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har term 1aug...og har kjøpt masse:) har kjøpt en del klær (bodyer, bukser, gensre osv), seng, vippestol og bleieboss (pga salg), dyner (en til seng og en til vogn) og så har vi bestillt madrasser på nettet som sikkert kommer snart:) ellers har vi bestemt oss for hvilken vogn vi vil ha...så vi handler inn den når engangsstønaden kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en søt liten snekkerbukse i bomull og en t-skjorte. Og ellers vogn, men ikke noe mer. Skal snart på handletur til Skottland og skal kjøpe bodyer og litt annet utstyr. Kanskje en pose til vognen. Møblene kommer senere, har jo god tid ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har berre kjøpt, 2 bukse,2 bodya, lue og sokka. Men så er storesøster bere 1,5 år, så vi har jo masse igjen etter ho. Skal kjøpe søskenvogn, voksipose og voppestol av store ting, så de blir ikkje veldig dyrt kjøpe på sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velsa kommer i juli/august og har ikke handlet noen ting enda,har jo masse klær etter di 2 andre jentene mine da.

Men må handle seng og vogn, tenkte vi skulle en tur til sverige når vi får feriepengene, så handler vi det vi trenger der.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke handlet noe enda, men arvet mye og lånt ting. Så vi har klær på plass, vugge, vogn og trip trap stol :) Men tenker også på å kjøpe ting nå snart for å spre kostnadene litt utover. Så det blir vel stellebord snart og stoffbleier. Usikkert om vi får engangsstønad så vi må bare være forsiktige med kronasjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsete,vippestol, brystpumpe, bleiebøtte, flaske.. Det må jo i hus så det er greit å fordele det litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vogn!

Det er det eneste har ikke fått ånden over meg enda:) Har ingenting fra før så alt må jeg vel sette i gang snart

 

Har termin sent i august da. ellers så tenkte vi å pusse opp barnerommet i påsken så etter det er det greiere å kjøpe møbler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 09.August...

Jeg har kun kjøpt noe få babby klær som dongri sellebukse og body og truse og jakke og Solbriller..

Vi venter på Enganagstønad og Da kan mann Kjøpe store ting som Vogn og stellebord og seng osv...

 

Vi og har sett på noe få vogner og stellbord..

Hva slaks vogn har dere bestems dere?

 

Når har dere søkt på Engangsstønaden?

 

Jeg og skal søke på den neste måned en gang..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si folk er godt i gang her!

Har termin 8. august og har ikke handlet noe ennå... Ikke sett på noe vogn eller noe heller...

Har en jente fra før, så vi har jo seng og stellebord og div. mangler vogn og klær selvfølgelig (venter gutt nå).

Handla vel ingenting før jeg var 7-8 mndr på vei sist, og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...