Gå til innhold

Vi er så forskjellige =)


m@ms

Anbefalte innlegg

Det er litt moromt å lese hvor forskjellige vi er... Jeg har sett at endel tar mange tester veldig tidlig, at de tester seg mens de faktisk har mensen, og vet at de kommer til å få en negativ test.

 

Selv er jeg helt motsatt, jeg er så redd for å få negativ test, at jeg aldri har tester i hus, så jeg ikke skal bli fristet til å teste.

Forrige svangerskap turde jeg ikke teste før over en uke etter IKM, var så redd for å bli skuffet.

 

Er det noen andre antitestomaner her inne?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var det !

Var så drittlei av å alltid se en negativ test - så det ble masing fra både sambo og Idefix om å teste....

Etter siste negative test så boikotta jeg dem for alltid !

Men måtte teste sist torsdag - ellers hadde det gått galt, fordi jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:)

Godt å se at det er flere antitestomanere her. Jeg er heller ikke den som tester før jeg absolutt må. Livredd for å få et svar jeg ikke vil ha, så jeg går heller og tenker at "joda, mensen kommer sikkert snart den.." Aldri tatt en eneste eggløsningstest eller målt tempen. Da jeg var gravid nå sist testet jeg ikke før 2uker etter ikm, men da var jeg så svimmel og ufsen at jeg skjønte at her er det noe som ikke stemte..enda så var jeg sikker på at det ville slå ut negativt. Desverre mistet vi i uke 12. Nå krysser vi fingrene for at det har skjedd noe denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke teste jeg heller, vil ikke se den tomme ruta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noen testoman....he he. Tester gjerne 5-10 dager over IKM, den har slått positivt ut når jeg har vært gravid, og negativ en gang da jeg gikk 14 dager over. Men det tror jeg var fordi jeg hadde tatt diflukan for sopp at mensen ble forsinket.

 

Hadde jeg hatt tester liggende hjemme hadde jeg nok blitt veldig stresset, blitt fristet til å teste hele tiden, og skuffelsene hadde blitt maaaange :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...