Gå til innhold

Oslo treffet blir på Peppes Pizza Aker brygge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt bort på barneavdelingen de har der...Gleder meg til å møte dere..Treffet er som sagt 18 april kl 12.00,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lyst å komme,men føler meg veeeldig ung jeg.. Hehe.. Gammle er dem andre da?

Skrevet

Nei du er ikke for ung, koslig om du blir med..De andre er fra 19-20år og oppover til ca 24 år.Meld deg på og bli med:)

Skrevet

hei hvem er det som kan komme på peppes. jeg har selv en sønn på 3mnd. er dere venner dere som skal møtes? har dere møtes før..

hilsen ung mor 24

Skrevet

Hvis du leser litt lengre ned på et innlegg som heter dato for ung mødre treffet, så står det noen av de som blir med..Koslig om du blir med, jeg er selv 23år og har en datter på 8mnd..De fleste kjenner ikke hverandre tror jeg..Første gang jeg er på treff iallefall.

Skrevet

kan jeg og få lov å bli med? har en sønn på 2mnd og jeg er 24 år..

Skrevet

Ja kjempekoslig det..Skriver et nytt innlegg så alle får en oversikt over hvem som skal være med..

Skrevet

jeg har ikke mulighet til og være med i morgen ,men hva menes med ung jeg er27 og har tre barn i alder 2 til 6,kunne tenke meg og være med neste gang

Skrevet

Bare å slenge seg på neste gang det:)

Skrevet

å fy og fy...håper dere hadde det koselig på treff i dag....jeg glemte det helt....å jeg som hadde gledet meg slik...men sånn er det når det har vært påske går litt i surr da ja...jepp håper det blir ett treff snart igjen da, og det skal jeg ikke glemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...