Gå til innhold

Kom nettop hjem fra UL!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Var å tok UL i dag, for jeg har vært så nyskjerrig og alt så veldig perfekt ut og legen kunne til å med fortelle at urinrøret er langt, så det ser ut til at det blir en gutt ;o)

 

Altså jeg spurte om han kunne se etter urinveiene, hadde jeg ikke spurt om det, hadde han ikke sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så gøy! Og vi er like langt. Men trodde ikke de kunne se kjønn så tidlig. Må være en dyktig lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han var dyktig, men dette var på Oslo City, men til å med jeg kunne se urinrøret altså, bare han viste meg det da, så er jeg også intressert i sånne ting, men om vi er like langt så står det også på "min side" på BIM:

 

Fosteret er nå 31mm langt fra hodet til rumpen. Nå skal organanleggene utvikles til ferdige organer. Urinveiene utvikles forskjellig for gutter og jenter, slik at man kan se forskjell på dem med ultralyd.

 

Han så også at jeg hadde hatt EL fra venstre eggstokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er mulig å se kjønnet på UL i uke 12 da. Har inntrykk av at de fleste som drar på tidlig UL ikke får vite kjønnet før den vanlige UL. Gleder meg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke vite skjønnet med min første på den ordinære, men da var jeg ikke klar over at de kunne se det på urinrøret, derfor spurte jeg ikke.

 

Så det lønner seg å spørre legen sin om han kan se urinrøret og se om det er langt eller kort ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe nytt i dag også! :)

Om ikke det dukker opp noen symtpomer igjen hos meg snart spørs det om ikke det blir en tur på UL for meg snart også...var i uke 8, og så hjerteaktivitet, men knøttet var jo bare 14.8mm, så ikke så lett å se noen ting.

Men nå vet jeg iallfall hva jeg skal spørre om dersom jeg drar på ny UL snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selv om han så langt urinrører så betyr ikke det at det er gutt!!! Det er alt for tidlig å se om det vil utvikles til jente eller gutt...jeg fikk og beskjed om gutt på ul i uke 10, men ut kom en jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, noen måtte jo komme med dette utsagnet, hadde du ikke vært anonym, så hadde jeg kanskje trodd deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...