Gå til innhold

Tilbake etter utvidet ul


Unnemor

Anbefalte innlegg

I natt har vi ikke sovet særlig.....både mannen min og jeg har gruet oss helt forferdelig til svar på dobbeltesten og utvidet ultralyd. Vet jo at det ikke alltid går så bra, pluss at vi selvfølgelig har lest alt vi har kunnet komme over av emnet.

 

Ble møtt av to leger og en sykepleier - og jeg tenkte uff.... Men så sa han umiddelbart at blodtesten var helt perfekt, og da slappet vi mer av. Ultralyden viste en kjempefin baby, nakkefolden var innenfor normalen og alt annet i orden. Risikomessig ligger jeg som en i tyveårene, noe som jo var et veldig bra tall.

 

Det er helt utrolig hvor mye og mangt man kan bekymre seg over - og jeg må si at de siste ukene ikke har vært særlig lystelige. Nå skal vi bare slappe av og nyte tilværelsen fremover.

 

Klem og god påske til alle!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Åh for en fantastisk gave som påskeharen kom med da!

Kos dere masse og nyt hvert sekund fremover:-)

Happy Easter!!!

Lenke til kommentar

å, så gode nyheter dere fikk :) !

Det gjorde godt å bli beroliget , tenker jeg ;)Og jaa, det er helt utrolig alt man kan finne på å bekymre seg over ..det vet jeg selv etter at de fant nyrefeil på babyen min for to uker siden.

Kose dere masse , nyte påsken og tanken på at alt er perfekt inni magen , unnemor !

*klem* God påske !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...