Mamma til 3 <3 Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Hei. Jeg går nå GK helse og sosial via nki fjernundervisning å det er mulighet for at jeg er gravid igjen. Å hvis jeg er det så vil jeg ikke ta fri fra skolearbeidet selvom jeg skulle få en til. Kan jeg da få engangsstønad samtidig som jeg får stipend? Jeg tar skole deltid,så jeg får ikke så veldig mye i stipend. Håper noen kan svare meg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 engangsstønaden har ikke noe med lånekassa å gjøre... mener jeg.. gå inn på lanekassen.no ellers - masse lykke til med den mulige graviditeten:)
Galskapens overhode Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 pengene fra lånekassa er ikke inntekt.. så du/dere får nok engangsstønaden ja.. Gratulerer..
3 blå Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Det er jo et gammelt innlegg, men svarer allikevel Ja, du får engangsstønad når du får stipend. Jeg har vært i permisjon og har fått fødselsstipend i snart 10 mnd, og fikk engangsstønaden i fjor sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå