Gå til innhold

April: Blir igangsatt 20.april...


Birna og Thorny Sara

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått telefon ifra legen. og dem hadde desverre ikke anledning før en den 20.april så vist ingenting skjer før det så blir eg igangsatt den 20.april... må møte opp kl.8 grrrrr har jo 1 1/2 times kjøre så det blir en slitsom dag men vert det...

Så nå krysser eg berre fingre for at fødselen starter før den tiden og at babyen ikke vokser så fryktelig mye frem til den dato...

 

God påske til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg lykke til håper fødselen begynner av seg selv før den 20. april at du slipper å vente så lenge :o)

skal krysse fingrene for deg jeg...

 

God påske til deg også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får krysse sammen!! Jeg også håper på at det starter av seg selv...

Legen på sykehuset sa at stort barn ikke var grunn nok i seg selv så lenge det ikke er snakk om over 5 kilo. Min "lille" jente er nå 4100 så legen sa at siden det var en såpass stor baby er det best at det starter av seg selv.

Tror du det funker å kutte ut sukker, kanskje babyene våres vokser så mye da??

God påske til deg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble nok litt lenger å vente enn du hadde tenkt...

 

Ang. det med at du må møte så tidlig; det samme gjaldt meg forrige uke. Vi har også 1,5 t kjøring til sykehuset. Jeg valgte derfor å legge meg inn kvelden før jeg, slik at jeg kunne få en "god" natts søvn og ikke ligge hjemme å være redd for å forsove meg osv.

 

Kanskje du kan gjøre det samme? Du trenger kreftene dine og da kan en god natts søvn være alfa og omega :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har tenkt på det men vi har en slik situasjon her hjemme at vi ikke har barnevakt den natta slik at vi blir nødt til å være hjemme og kjøre om morgonen desverre. Men eg skal altids få en god natt søvn hjemme, disse sykesengene tar litt på ryggen min.

Nå håper eg berre at fødselen starter av seg sjølv, har hatt mensmurringer i hele natt og kynnere og slikt i dag så eg håper håper,,, sjølv om jordmora er bortreist over påsken... eg stoler på at arbeidskollegane mine på ambulansen klarer å få meg tryggt frem til sykehuset i tilfelle det blir noe...

 

Kos deg masse vidare,, det må være deiligt å være endelig ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...