Gå til innhold

referat fra 3d ul:-)


scania!2åring og lastebilspire

Anbefalte innlegg

vi var på majorstuaklinikken i går.dette kan anbefales til alle!(eneste jeg hadde å pirke på var at de ikke gav deg giro,men det er jo en bagatell)

peter molar,som utfører 3d var kjempe koselig.

fikk se babyen først på 2d og da han så at alt var ok slo han over på 3d.var en jordmor der også,så alt på storskjerm på veggen:-)

 

alt var helt fint:-)som han sa:det eneste er at han har tre bein,men vi gutter kan leve fint med tre bein vi!denne komentaren kom etter at sambo hadde "forlangt" å se beviset på at vi venter gutt..hehe.lille colin viste seg fram i all sin prakt og den vordene pappa fikk med et spesielt bilde(i 2d, for den var for liten til å få med på 3d,hehe)der tissemann viser.legen laget til og med en pil og skrev "gutt!!!!".så da var sambo så fornøyd så:-)

det rare kom da han slo over på 3d,da tok lillegutt begge hendene opp til ansiktet og gjemte seg.etter eb stund suttet han litt på tommelen og gjespet.fikk et skikkelig gøyalt bilde der han har den ene hånden på hodet,ser ut som han tenker..et slikt"hvor la jeg bilnøklene?"uttrykk.

 

fikk med film snutt og bilder.var strålende fornøyde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi skal på majorstuaklinikken om to uker i dag. Da er jeg 28+3 dager på vei. Gleder meg bare enda mer etter det du skrev.... Klarer nesten ikke å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt utrolig!synes det var dyrt,men vi var enige om at det va verd det.gleda meg som en unge i flere uker jeg også og ble ikke skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...