Gå til innhold

jeg så bønna mi idag!


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Var på innvendig UL, og fikk se en liten bønne med et hjerte som slo. Legen sa at alt så fint ut, det kunne ikke vært bedre! Og det var bare 1. (heldigvis) Den var 9-10mm lang, noe som stemte med 7 uker og termin er 30. nov. (men det viste jeg) . Men, jeg fikk ikke med noe bilde, og jeg turte ikke/glemte liksom litt i farten å spørre. Så det var dumt da. Men det viktigste var jo å se at den levde, og det gjorde den!

Så nå kan jeg slappe litt mer av.

 

Jeg fikk også vite at den lå der den skulle og at befrukting hadde skjedd i høyre eggstokk. Og så så jeg plommesekken. ellers så var det jo ikke så mye å se da akkurat. Sambo så hjertet bedre enn meg, sikkert fordi jeg lå på siden av skjermen og ikke fikk sett like godt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Å så moro Bella :)

 

Det må være beroligende..

Jeg er selv 7+2 idag så vi er jo omtrent likt.. Jeg skal på UL 19 april jeg og. Håper jeg er like heldig som deg og set et bankende hjertet :)

Da skal jeg hvertfall roe meg litt.

De sier jo at dersom man ser et bankende hjerte i uke 8-9 er det 95% sjanse for at det går bra :)))

 

Kos å se spiren da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååå - så heldig du er !!!

 

Nå kan du slappe av og nyyyyyte svangerskapet ditt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris! Gleder meg sånn til UL i uke 12, ikke så lenge til. Veldig herlig å bare vite at alt er ok. Så nå kan du bare glede deg til neste uL ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, legen anbefalte å ta en UL til i uke 12, for da er alt ferdig, da skal babyen bare vokse, så kan man også se evnt feil ved fosteret, som man ikke kan senere, i og med at disse tegnene forsvinner ved uke 14. Men jeg tror ikke jeg vil vite om noe er feil, tenk et så vanskelig valg man får da, det valget vil jeg slippe, så derfor vil jeg heller ikke vite det. Men det frister litt å se det igjen rundt uke 12-13. Vi får se.

 

Men gøy var det iallafall å se at alt var i skjønneste orden både med spirs og min livmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...