Gå til innhold

November: Hvorfor.......!?!?


Meg&Lilleskatten

Anbefalte innlegg

....Er uken en xtra her på BIM? Forstår det ikke helt jeg... Vil jo heller være i uke ti enn ni..*hehe*...Men...*Lurer*...Dette er i fohold til Babyverden..... Noen som har kloke(eller mindre kloke..;) svar til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står på siden din at du er i uke 10 når du er fra 9+0 til 9+6. Altså fra begynnelse av: man starter jo i uke 1 når man er 0+1, 0+2 osv.

 

I tillegg skiftet ukene mine først på x+1(for meg på søndager), men uke 8 var en dag lengre for meg(altså 7+1 til 8+2) og nå skifter jeg på mandager! Har gitt opp å forstå hvorfor, men håper den dag de kan skifte til å si "du er i dag 8+5 og har xxx dager igjen".

 

Haha, hvis du skjønte det svaret er du god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMMM?! *hehe*...*Lese ENDA en gang...* på BIM skifter ukene mine på tirsdager...(ikke forstår jeg hvorfor..) På Barneverden er jeg 9+1.... Hva er rett da? Hva kan jeg si lissom? *hm* Ikke superviktig..men likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått dette riktig, så er det altså sånn...

 

Jeg er 10+1 i dag iflg Babyverden, iflg BIM så er jeg i min 11, uke. Når BIM bruker 11. uke, så mener jeg at det betyr at man har 10 fullgåtte uker bak seg og har starta på den 11. uken. Eller sagt på en annen måte, du er 10 uker på vei, men inne i din 11. uke.

 

Vet ikke om det ble så mye klarere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ENDELIG skjønt d nå!!;) TUSEN TAKK for hjelpen!!;) *hehe* (unsjylder min treghet med graviditeten;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, hi, bare hyggelig å kunne hjelpe. Ser rundt omkring at det er mange som stusser på dette. Blir vel enda mer forvirrende med at de forskjellige kalkulatorene kan variere med en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...