Gå til innhold

innvendig soppinfeksjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får kjøpt canesten stikkpiller på apoteket. Den hjelper med en gang. Kjøp den største som du kun trenger å ta en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.trenger altså ikke å gå via lege? Hvis skifting av farge på utflod også kan bety slimpropp? Er i uke 28 så jeg satser på at det er innvendig soppinfeksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfloden øker når du går mot slutten av sv.skapet, men hvis det klør er det nok sopp. Hvis ikke det klør, er det bare vanlig utflod. Slimproppen går gjerne seinere i sv.skapet, og du er gjerne ikke i tvil når den går.

Du trenger ikke resept fra lege på canesten.

 

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det ikke klør, er det sikkert ikke sopp. Men jeg tror jeg hadde tatt kontakt med legen jeg og beskrevet det for han...

 

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som du. Gul-grønn utflod som verken klør eller svir. Plaget meg ikke så mye, men leste på nettet at utflod aldri skal være grønn, så fikk legen til å sjekke. Joda, dette var sopp. Fikk beskjed om å kjøpe Canesten på apoteket, pakken med 6 stikkpiller. Ikke den med bare en, den var ikke noe for gravide som var kommer så langt på vei som meg (37 uker+). I tillegg kjøpte jeg en Canesten som jeg smører på kjønnleppene også etter jeg er ferdig med stikkpillene. Husk å få mannen din til å smøre seg også, ellers kan han smitte deg igjen ved neste samleie. Han har det trolig også, selv om han ikke merker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha begge dele?blir man ikke bra med bare stikkpillene? sa legen noe om hvor lenge man har hatt det før man merker det med symptomer som gulgrønn utflod? mannen har vært bortreist et par uker så kanskje han har sluppe unna:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noe lignende. Ikke grønnlig, men absolutt farget, dvs ikke hvitt som tidligere.

Men det med lege nå i påska er jo et problem, ja... Er det farlig å ta disse midlene uten å snakke med lege først?

 

Noen som vet om en infeksjon kan skade fosteret?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg startet dette innlegget.Takk for hjelpen alle sammen!!!:-)

Ringte legen,fikk time 27.04(!!!!!!) og det som hastetime.snakk om dårlig service.Jeg kjøpte canesten på apoteket og håper det fikser problemet.Glad jeg har dere her inne når legen svikter sånn...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Håper canesten hjelper, men jeg har vært plaget med både sopp og betennelser i skjeden (vaginose), og de gangene jeg har hatt klumpete slimete og gulgrønn utflod (men ingen kløe) så har det vært betennelse... -har da blitt sjekket med gu og fått antibiotika! Så merker du ikke bedring så ta kontakt med lege igjen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...