Gå til innhold

Huff jeg er så svimmel at jeg blir nervøs..


Gjest

Anbefalte innlegg

(samme som på skravlesiden)

 

Jeg stod opp idag og var ekstremt svimmel, sånn ordentlig, det surrer og føles litt sånn svimmel som man er når man er fyllesyk, bare ingenting hjelper. Jeg ser til tider små stjerner og det hjelper ikke sitte ligge eller noe.

 

Jeg har jo tidligere vært plaget med lavt blodtrykk og besvimelser, jeg har nok lavt blodtrykk enda og lurer på om det kanskje er det som skjer nå og...de andre gangene var jeg ikke svimmel som dette i flere timer og når jeg våknet.

 

Hva tror dere da ? Jeg har spsit og drukket MER enn nok !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.... Er det akkurat som prikker du har foran øynene?? Kunne kanskje vært lurt å gått til legen å tatt en blodprøve eller noe, kan jo tyde på svangerskapsforgiftning, men da skal du nok ha flere tegn enn det! Men man kan vel aldri vær for forsiktig!?! :)

 

Det er helt sikkert ikke noe farlig, går sikkert over om ett par timer.. :P

 

Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg tenker også, venter heller litt, føler faktisk ikke for å dra til legen nå heller. Har jo vært der inne før og fått bekreftet at jeg har ekstremt lavt blodtrykk. Skal prøve å legge meg litt nedpå, og se om det går over.

 

Ja det er prikking, i farger foran øynene. Jeg er 18+1 idag i tilfellet det har noe å si !

 

Håper dette går over, veldig ekkelt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på nettet:

 

Symptomer på svangerskapsforgiftning:

Hodepine, synsforstyrrelser, smerter øverst i magen, kvalme og uro.

 

Det stod også at symptomene kom som regel etter uke 20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jernmangel helte klart. Gå til legn e, så tar han en test på deg. Har hørt flere som har følt seg bedre med jern. Jernamngel er typisk tegn på svimmel og trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Vil bare si at jeg har det akkurat på samme måte, uten at det er noe galt (har visst jernlager i haugevis!)

Tror bare en må leve med det. Har slitt med dette før graviditeten og, så tror vi bare er sånne som er svimle og sånt. Syntes du skal prøve å la være å tenke på det, det hjelper hvertfall litt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes virkelig du skal ringe lege eller jordmor å få råd fra en fagperson! Det er jo bare en kort telefon og så kan du slappe av etterpå med god samvittighet hvis de sier alt er ok. Men hvis de vil ha deg til kontroll må du ikke kjøre selv hvis du fortsatt er like svimmel! Lykke til og god bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du stresser mye rundt??

Da blir jeg svimmel og må sete meg ned.. Eller at jeg har så lavt blodsukker at jeg blir svimmel og kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt dette heilt frå eg fant ut at eg var gravid (veke 5) og no er eg i veke 22. Har ikkje mangel på jern eller noko anna, både legen og jordmor meinar dette er normalt og at eg berre må leve med det i svangerskapet. Det treng ikkje vere noko gale med deg, men ta det opp på neste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...