Gå til innhold

Til dere som lurte på om meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHei.. ja, hvor skal jeg begynne.. det er ikke vanelig, å fa barn som 14åring.. ja, jeg kjente faren til barnet vi var kjærester han er et år eldre enn meg. å vi pleide alltid å bruke kondom,men ikke akkuart den ene dagen så gjore vi det ikke å da ble jeg gravid. jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg ble gravid.. men om du har en datter på 14 så burde du å snakke med hun om sex og p-piller vet om en del andre vennienner som hadde sex når dem var 14 år.. så råder deg til å snakke med hun..

Alt går kjempe bra med lotte og meg, elsker hun over alt på jord..:) men jeg råder ikke noen til å få barn så tidlig.. og til hun som var 15 å ønsker seg barn,ikke stress du har hele livet forann deg å lev det før du får noen barn. det høres så lett ut å ha en liten baby som bare sover i vogna si ute på værandaen,men det er det ikke i det hele tatt. jeg sov ikke en hel natt før lotte ble 14mnd da sov jeg min første natt uten å være våken.. så dere unge som vill ha barn, VENT! dere har såå mye å gjøre å oppleve før dere får en liten en. for den skal faktisk følges opp osv.. er mye vanskeligere enn dere tror..:)

Faren til jenta mi, har ikke så mye kontakt. det er en lang historie,men har en annen fantastisk kjæreste som er en pappa for Lotte,.:D

<3<3<3Elsker Lotte<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte noe.. hehe.. jeg fikk lotte 3dager før jeg begynte i 10klasse. for å fullføre grunnskolen så måtte ejg gå på skolen 2dager i uka+hjemmestudie resten av uka..

Når lotte var 5mnd flyttet jeg for meg selv med lotte under minj bestemor og bestefar.. jeg har god støtt av venner og familie..:) nå er jeg snart ferdig med grunnkurs helse og sosial,men skal ta meg et fri år for det er utrolig slitsomt til tider med skole og barn..:)

Ja, da tror jeg at det jeg har fått med det viktigste..:)

Skrevet

men hadde du foreldre som støttet deg da? ei som bor her er 14 år og gravid.. men mora hennes bryr seg ikke om det.. så jeg er spent hvordan det skal gå.. for det er viktig med støtte når man er så ung.. men jeg vet at hun har ei tante som bryr seg.. bra at alt går så bra.. tøff gjort.. vet ikke hvordan jeg har takla det..

Skrevet

hvordan følte du amminga de gikk når du var så ung!!! du trenger ikke å svare!! jeg er veldig ung selv!!

Skrevet

Ja, jeg hadde støtt å hjelp av hele familen min, dem tokk helt av så uten dem så hadde det ikke gått så bra.. det sier seg selv, for når man er såå ung som 14når man blir gravid da er det viktig med støtte å hjelp for man er ikke så høy i hatten akkuart da..

jeg var veeeldig redd for å miste mine venner, men har alle ennå+mange fler... så jeg er virkelig glad for at jeg har mine venner og min famile..=)

Det med amming gikk kjempe bra:D jeg hadde såå mye melk å Lotte koste seg. men det var litt vanskelig på førsten,men det ble bedre måtta bare øve seg litt. hehe.. men slutta å amme når lotte ble 3mnd, da var hun ikke så interisert i pupp lenger,men hun ville ha grøt i stede:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...